0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ОРГАНІЗАЦІЯ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ (ID:188841)

Тип роботи: дипломна
Дисципліна:Бюджетна система
Сторінок: 98
Рік виконання: 2017
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ В УКРАЇНІ 7 1.1. Бюджетний процес як складова бюджетної політики 7 1.2. Управління бюджетним процесом в Україні 16 1.3. Нормативно-правове забезпечення бюджетного процесу в Україні 23 Висновки до розділу І 32 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ДЕПАРТАМЕНТУ ФІНАНСІВ ВІННИЦЬКОЇ ОДА 33 2.1. Характеристика діяльності Департаменту фінансів Вінницької ОДА 33 2.2. Аналіз доходів бюджету міста Вінниці 43 2.2. Аналіз видатків бюджету міста Вінниці 51 Видатки до розділу ІІ 57 РОЗДІЛ ІІІ. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ОРГАНІЗАЦІЇ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ У ВІННИЦЬКІЙ ОДА 58 3.1. Інформаційно-аналітичні системи супроводження бюджетного процесу 58 3.2. Технологія кластерного моделювання інформаційної взаємодії учасників бюджетного процесу в Україні 62 Видатки до розділу ІІІ 68 РОЗДІЛ ІV. ПЕРСПЕКТИВА ПОСИЛЕННЯ БЮДЖЕТНОГО ПРОЦЕСУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 69 4.1. Удосконалення бюджетного процесу на різних рівнях фінансової системи 69 4.2. Шляхи вдосконалення бюджетного процесу в Україні 76 Видатки до розділу ІV 79 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Обґрунтування актуальності дослідження теми. Згідно зі ст. 2 Бюджетного кодексу України, бюджетний процес – регламентований бюджетним законодавством країни порядок здійснення комплексу операцій складання, розгляду, затвердження, виконання бюджетів, звітування про їх виконання, а також контролю за дотриманням бюджетного законодавства. В цілому цей процес є виразом імплементації концептуальних засад державної політики у формування бюджету як фонду фінансових ресурсів для забезпечення вирішення завдань і функцій органами державної влади та місцевого самоврядування протягом бюджетного періоду. За своєю формою бюджет являє собою затверджений органом представницької влади документ, що має правочинність закону. В бюджеті на основі прогнозу соціально-економічного розвитку держави або її адміністративно-територіальних одиниць відображено планові показники і приписи щодо цільового використання визначених обсягів фінансових ресурсів кожному органу влади, скоординованих у цілісну програму реалізації бюджетної політики. Оскільки бюджет є основою державного економічного регулювання від досконалості бюджетного процесу формувати «адекватний бюджет» залежить поетапна реалізація стратегічних, поточних та операційних цілей соціально-економічного розвитку суспільства через консолідовані зусилля всіх ланок бюджетної системи. Механізм бюджетного процесу через сукупність своїх процедур повинен забезпечувати прийняття таких рішень, які б зумовлювали бюджетну рівновагу доходів та видатків, а також формування оптимальних показників і пропорцій бюджету на основі гармонізації бюджетних відносин. Означене вище і визначає актуальність теми нашого дослідження. Останні дослідження і публікації. Підкреслюючи особливу важливість досконалості бюджетного процесу для України, І.Я. Чугунов та Л.В. Лисяк справедливо вказують, що «механізм формування обсягу і структури доходів і видатків бюджету є важливою складовою бюджетного регулювання задля забезпечення всебічного розвитку суспільства. Особливо важливим розв’язання цього важливого завдання є для транзитивних економік, які відзначаються неоднорідністю й динамізмом суспільного середовища, тому необхідно підвищити роль бюджетної політики в системі державного регулювання та розробити концептуальні засади побудови її ефективної моделі». Великий вклад в обґрунтування і розробку процедур складання бюджетів (власне – бюджетного процесу) внесли відомі європейські вчені та державні діячі Т.Мен, Дж. Локк, Т. Гоббс, В. Петті (розробка аспектів бюджетної політики у взаємозв’язку з економікою); Ф. Кене, А. Тюрго, О. Мірабо (розробка аспектів джерел доходів та участі в їх формуванні громадян, що згодом було чітко визначено у загальновідомій концепції оподаткування А.Сміта). Вагомий вклад в теорії бюджету та бюджетного процесу внесли дореволюційні вчені і державні діячі Росії В. Лебедєв, І. Озеров, С. Вітте, І. Янжул, Я. Таргулов та інші. У становлення і розвиток української наукової школи теорії бюджету та бюджетного процесу істотний вклад внесли О. Василик, А. Даниленко, І. Запатріна, В. Зимовець, О. Кириленко, В. Кравченко, І. Луніна, І.Лютий, О. Опарін, К. Павлюк, Ю. Пасічник, С. Слухай, В. Федосов, І. Чугунов, С. Юрій та інші. Зусиллями цих та інших науковців були розроблені концептуальні положення розбудови бюджетної системи України, які стали основою прийняття відповідних законодавчо-правових актів регламентації бюджетно-фіскальних відносин та втілені у Бюджетних кодексах України в редакціях 2001 р. та 2010 р. (№ 2456-VI). Незважаючи на те, що вітчизняне бюджетне законодавство максимально адаптоване до канонів світової практики, воно не може бути бездоганним з погляду системи бюджетних відносин, що розвивається під дією проблем, що виникають. Нині найбільш актуальною потребою в удосконаленні вітчизняної бюджетної системи є вирішення принципових питань бюджетного федералізму, фіскальної децентралізації бюджетних коштів з метою перетворення органів місцевого самоврядування з об’єкта централізованого управління в суб’єкти активної бюджетної діяльності розвитку продуктивних сил у базових ланках бюджетної системи, у зв’язку з чим процедурні питання бюджетного процесу все більше будуть зміщуватись у систему місцевих бюджетів. Метою дипломної роботи є дослідження сукупності процедур чинного бюджетного процесу як цілісного комплексу, оцінки ступеня його системності та виявлення напрямів його послідовного вдосконалення. Поставлена мета обумовила наступні завдання, що вирішуються у дипломній роботі: - розглянути бюджетний процес як складову бюджетної політики; - дослідити особливості правління бюджетним процесом в Україні; - розглянути нормативно-правове забезпечення бюджетного процесу в Україні; - навести характеристика діяльності Департаменту фінансів Вінницької ОДА; - провести аналіз доходів бюджету міста Вінниці; - провести аналіз видатків бюджету міста Вінниці; - дослідити застосування інформаційно-аналітичних систем супроводження бюджетного процесу; - розглянути технологію кластерного моделювання інформаційної взаємодії учасників бюджетного процесу в Україні; - обґрунтувати напрями удосконалення бюджетного процесу на різних рівнях фінансової системи; - обґрунтувати шляхи вдосконалення бюджетного процесу в Україні. Об’єктом дослідження є механізм бюджетного процесу на прикладі Вінницької ОДА. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних аспектів бюджетного процесу в умовах Вінницької ОДА. Методи дослідження. У процесі написання роботи використовувались як традиційні методи: аналізу та синтезу, індукції та дедукції, порівняння, узагальнення, групування, графічний. Інформаційну базу дослідження складають законодавчі, нормативні та методичні матеріали законодавчої та виконавчої влади, офіційні статистичні дані Державного комітету статистики України, офіційні матеріали Міністерства фінансів України, офіційні матеріали з сайту Вінницької міської ради, навчальні посібники, наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, періодичні видання з теми дослідження, ресурси Internet. Наукова новизна. Основні положення, які виносяться на захист, полягають у розробці теоретичних узагальнень стосовно: - удосконалення бюджетного процесу на різних рівнях економічної системи; - шляхів вдосконалення бюджетного процесу в Україні». Практичне значення одержаних результатів полягає у використанні теоретичних висновків та практичних рекомендацій щодо ефективного розвитку майнового страхування в Україні. Структура роботи. Робота складається зі вступу, чотирьох розділів, висновків та пропозицій, списку використаних джерел та додатків. Загальний обсяг роботи становить 98 сторінок. Робота містить 14 таблиць, 15 рисунків і 4 додатки