066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Бюджетна система (ID:333493)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Бюджетна система
Сторінок: 3
Рік виконання: 2020
Вартість: 30
Купити цю роботу
Зміст
1. Головне завдання фінансової політики 1. Забезпечення відповідними фінансовими ресурсами реалізації тієї чи іншої держав¬ної програми соціально-економічного розвитку. 2. Організація бюджетного процесу; 3. Визначити яким чином здійснюється побудова бюджетної системи. 4. Відобразити сукупність усіх видів бюджетів, що створюються в даній країні відповідно до її бюджетного устрою. 2. Складові фінансової політики: 1. бюджетно-податкова та кредитно-грошова; 2. бюджетно-податкова; кредитно-грошова; інвестиційна; страхова; амортизаційна; валютна; митна; ін.; 3. активна та пасивна; 4. доходи і видатки та їх питома вага. 3. Фінансова політика держави: 1. макроекономічний стан співвідношення доходів і витрат у складі бюджетів усіх учасників національ¬ного господарства, що забезпечують оптимум процесів зберігання, накопичення та споживання. 2. комплекс взаємопов’язаних і цілеспрямованих заходів держави щодо мобілізації фінансових ресурсів, їх розподілу та використання на основі фінансового законодавства країни з метою реалізації тієї чи іншої державної програми соціально-економічного розвитку. 3. система органів державного управління, що формують та реалізують бюджетно-податкову політику. 4. грошові нагромадження та доходи, що створюються в процесі розподілу та перерозподілу ВВП та зосереджуються у відповідних фондах для забезпечення безперервності розширеного відтворення та задоволення суспільних потреб. 4. Фінансові ресурси: 1. макроекономічний стан співвідношення доходів і витрат у складі бюджетів усіх учасників національ¬ного господарства, що забезпечують оптимум процесів зберігання, накопичення та споживання. 2. комплекс взаємопов’язаних і цілеспрямованих заходів держави щодо мобілізації фінансових ресурсів, їх розподілу та використання на основі фінансового законодавства країни з метою реалізації тієї чи іншої державної програми соціально-економічного розвитку. 3. система органів державного управління, що формують та реалізують бюджетно-податкову політику. 4. грошові нагромадження та доходи, що створюються в процесі розподілу та перерозподілу ВВП та зосереджуються у відповідних фондах для забезпечення безперервності розширеного відтворення та задоволення суспільних потреб. 5. Фінансовий національний дохід: 1. макроекономічний стан співвідношення доходів і витрат у складі бюджетів усіх учасників національ¬ного господарства, що забезпечують оптимум процесів зберігання, накопичення та споживання. 2. комплекс взаємопов’язаних і цілеспрямованих заходів держави щодо мобілізації фінансових ресурсів, їх розподілу та використання на основі фінансового законодавства країни з метою реалізації тієї чи іншої державної програми соціально-економічного розвитку. 3. система органів державного управління, що формують та реалізують бюджетно-податкову політику. 4. грошові нагромадження та доходи, що створюються в процесі розподілу та перерозподілу ВВП та зосереджуються у відповідних фондах для забезпечення безперервності розширеного відтворення та задоволення суспільних потреб. 6. Організаційне забезпечення бюджетно-податкової політики: 1. макроекономічний стан співвідношення доходів і витрат у складі бюджетів усіх учасників національ¬ного господарства, що забезпечують оптимум процесів зберігання, накопичення та споживання. 2. комплекс взаємопов’язаних і цілеспрямованих заходів держави щодо мобілізації фінансових ресурсів, їх розподілу та використання на основі фінансового законодавства країни з метою реалізації тієї чи іншої державної програми соціально-економічного розвитку. 3. система органів державного управління, що формують та реалізують бюджетно-податкову політику. 4. грошові нагромадження та доходи, що створюються в процесі розподілу та перерозподілу ВВП та зосереджуються у відповідних фондах для забезпечення безперервності розширеного відтворення та задоволення суспільних потреб. 7. У вузькому розумінні поняття фінансова політика включає дві підсистеми або взаємопов’язані напрями діяльності держави: 1. бюджетно-податкова та кредитно-грошова політика; 2. політика у сфері державних фінансів; політика у сфері недержавних фінансів ; 3. інвестиційна політика; страхова політика; 4. активна політика та пасивна політика. 8. Ефективним способом взаємодії державних і недержавних фінансів визначається такий, що сприяє: 1) розподілу ВВП; 2) оптимальному зростанню фінансового національного доходу; 3) виділення коштів із бюджету вищого рівня бюджетам нижчого рівня. 4) розподілу видів видатків між державним бюджетом та місцевими бюджетами 9. Бюджетно-податкова політика є складовою: 1. кредитно-грошової політики; 2. інвестиційної політики 3. амортизаційної політики; 4. Фінансової політики 5. Валютної політики 10. Бюджетно-податкова політика у вузькому розумінні поняття: 1. політика стимулювання розвитку пріоритетних сфер діяльності та структурних перетворень; 2. політика формування, виконання та регулювання державного бюджету країни 3. заходи уряду, спрямовані на забезпечення повної зайнятості та виробництво неінфляційного ВВП шляхом зміни державних видатків, системи оподаткування та підходів до формування державного бюджету в цілому; 4. маніпулювання державними видатками та доходами з метою впливу на економічний розвиток суспільства 11. Бюджетна система 1) сукупність державного бюджету та місцевих бюджетів, побудована з урахуванням економічних відносин, державного і адміністративно-територіальних устроїв і врегульована нормами права 2) загальне можливе обчислення майбутніх видатків та очікуваних для покриття їх доходів держави з підведеним балансом для певного майбутнього періоду часу. 3) визначає яким чином здійснюється побудова бюджетного устрою. 4) плановий документ, в якому встановлюється обсяг бюджетних асигнувань, їх постатейний і поквартальний розподіли 12. Бюджетна система України ґрунтується на таких принципах: 1) принцип єдності бюджетної системи України 2) принцип автономності 3) принцип збалансованості 4) принцип самостійності 5) принцип повноти 6) принцип достатності 7) принцип обґрунтованості 8) принцип ефективності та результативності 9) принцип рівності 10) принцип субсидіарності 11) принцип цільового використання бюджетних коштів 12) принцип платності 13) принцип справедливості і неупередженості 14) принцип публічності та прозорості 13. Місцевими бюджетами є 1) обласні та районні бюджети 2) бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. 3) сукупність показників бюджетів, що використовуються для аналізу та прогнозування економічного і соціального розвитку держави. 4) централізовані та децентралізовані бюджети 5) бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах). 14. Бюджетами місцевого самоврядування є 1) бюджет Автономної Республіки Крим, обласні, районні бюджети та бюджети місцевого самоврядування. 2) сукупність показників бюджетів, що використовуються для аналізу та прогнозування економічного і соціального розвитку держави. 3) централізовані та децентралізовані бюджети 4) бюджети територіальних громад сіл, їх об'єднань, селищ, міст (у тому числі районів у містах). 15. У відповідності з Бюджетним Кодексом України Бюджетна система України складається з 1) Центрального та місцевих бюджетів. 2) Централізованих та децентралізованих бюджетів. 3) Державного бюджету та місцевих бюджетів. 4) Державного бюджету, регіональних та місцевих бюджетів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову