0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

СУЧАСНИЙ СТАН ТА НАПРЯМИ ЗМІЦНЕННЯ БЮДЖЕТНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ (ID:369863)

Тип роботи: стаття
Дисципліна:Бюджетна система
Сторінок: 3
Рік виконання: 2019
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
Бюджет виступає одним з найголовніших інститутів економічного суверенітету держави. Відповідно бюджетна безпека є однією з головних складових фінансової та національної безпеки загалом і визначає здатність бюджетної системи забезпечити платоспроможність та фінансову стійкість держави. Мета дослідження полягає у визначенні напрямів зміцнення бюджетної безпеки України на основі теоретичних та практичних аспектів обраної проблематики.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Протягом досліджуваного періоду індикатори бюджетної безпеки мали різноманітні тенденції розвитку. Перший індикатор бюджетної безпеки, а саме відношення дефіциту (профіциту) бюджету до ВВП, є надзвичайно важливим, він дає змогу оцінити як впливає фіскальна політика держави на стан платіжного балансу та фінансової системи в цілому. Даний показник протягом досліджуваного періоду має від’ємне значення, що свідчить про наявний де- фіцит бюджету. Оптимальне значення цього показника вважається на рівні -2%, а перевищення -6% свід- чить про критичний стан бюджету. За досліджуваний період показник мав як оптимальне так і небезпечне значення. иклічного бюджетного регулювання, проте стимулювання споживання в період рецесії лише посилило фіскальне навантаження, що поглибило макроекономічні диспропорції. Завдяки заходам бюджетної консолідації у 2015 році відбулися позитивні зміни і показник набув опти- мального значення та задовольняв Маастрихтські критерії протягом останніх трьох років, незважаючи на невелике збільшення дефіциту у 2016 році. Такі коливання, зокрема, відбуваються через незбалансованість державних фінансів в зв’язку з інфляційно-девальваційними процесами, фінансуванням Пенсійного фонду України, зовнішньополітичними викликами тощо.