БЮДЖЕТНА БЕЗПЕКА УКРАЇНИ (ID:369879)
Зміст
ВСТУП………………………………………………………………………………...….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БЮДЖЕТНОЇ БЕЗПЕКИ ДЕРЖАВИ
1.1. Сутність бюджетної безпеки країни………………………………………..5
1.2. Загрози бюджетній безпеці країни…………………………………………8
1.3. Система показників оцінки бюджетної безпеки держави…………….....11
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА БЮДЖЕТНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ ЗА 2013-2017 РОКИ
2.1. Оцінка загального стану бюджетної безпеки України протягом 2013-2017 років…………………………………………………………………...………………….19
2.2. Аналіз безпеки дохідної та видаткової частин бюджету……………………26
2.3. Визначення стану боргової безпеки та безпеки міжбюджетних відносин.31
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ЗМІЦНЕННЯ БЮДЖЕТНОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
3.1. Заходи необхідні для підвищення загального рівня бюджетної безпеки............................................................................................................36
3.2. Вдосконалення безпеки дохідної та видаткової частин бюджету….……38
3.3. Основні напрями підвищення боргової безпеки України………………..39
ВИСНОВКИ…………………………………………………………………..………….43
ДОДАТКИ…………………………………………………………………………..……46
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………….……………………………..59
Зразок роботи
Таким чином, протягом 2013-2017 років лише у 2017 році відбулося значне підвищення рівня бюджетної безпеки до 65,88%, що є позитивним явищем, незважаючи на те, що індикатор ще не досягнув задовільного стану. У 2013-2014 роках індекс безпеки перебував в межах від 45,74% до 51,99%, що становило небезпечне значення. Як можемо спостерігати, значення індексів бюджетної безпеки розрахованих цим методом є меншими, ніж показники розраховані на основі Методичних рекомендацій. Це насамперед пояснюється тим, що до тут ми аналізували більшу кількість показників і охопили різні аспекти бюджетної системи, що дало змогу більш об’єктивно та деталізовано оцінити рівень бюджетної безпеки.
Тепер, щоб зрозуміти як розраховувався індекс бюджетної безпеки про який ми говорили вище, детально розглянемо кожну з п’яти груп показників. Отже, перша група це індикатори загального стану бюджетної безпеки. Фактичні значення показників І групи подано в Додатку Е.
Першим індикатором загального стану бюджетної безпеки є своєчасність прийняття Закону України «Про Державний бюджет України», оскільки без вчасного його прийняття неможливе виконання державою своїх зобов’язань та функцій в належній мірі. За досліджуваний період жодного разу не було вчасно прийнято цей Закон. Найбільше прострочення було у 2013 році і становило 46 днів.
Інші роботи з даної категорії: