066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Життя і проповідницька діяльність апостола Павла (ID:244244)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Релігієзнавство
Сторінок: 41
Рік виконання: 2016
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Вступ 1. Історія життя святого апостола Павла. 1.1. Життя апостола Павла і його навернення до християнства. 1.2. Апостол Павло – учень Ісуса Христа 2. Місіонерська діяльність та проповідництво апостола Павла. 2.1. Проповідницька діяльність апостола Павла. 2.2. Місіонерські подорожі апостола Павла. 3. Роль апостола Павла в поширенні Слова Божого. 3.1. Значення апостола Павла в укріпленні церкви. 3.2. Місце учення апостола Павла в зміцненні віри в світі. Висновок Список літератури.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.2. Апостол Павло – учень Ісуса Христа. Отже, після божественного одкровення, посланого Савлу, він із лютого поборника Істиної Віри, стає одним із Ісусових апостолів. Згідно з Діянням, Павло відразу ж відкрито оголошує себе сповідником нової віри. Але в Посланні до галатів сам апостол вносить одне уточнення. За його словами, він спочатку пішов в Аравію, в сусіднє Набатейское царство [6. Гал 1:17.]. Мабуть, він був не в змозі негайно йти до тих, хто бачив в ньому ярого поборника єврейського закону. Йому спочатку потрібно прийти в себе, осмислити все, що з ним сталося. Душа Павла шукає усамітнення. Гострий розум, загартований у шкільних диспутах, проробляє гарячкове роботу. Савл розмірковує над таємницею Месії. Якщо Йому притаманна така нездоланна сила, якщо і після розп'яття Він продовжує жити і діяти, значить, Він не просто земний вождь Ізраїля, один із численних його пророків, але він є Істотою небесною, Сином Божим, Господь, як називають Його учні [14. с. 50]. У Набатеї Павло залишається недовго. Його кипуча енергія не терпить життя в бездіяльності. Він знову з'являється в Дамаску і приходить суботнього дня в синагогу. Зрозуміло, всі готові з повагою вислухати посланця Синедріону, який чомусь зник, щойно прибувши в місто. Що він скаже? Буде спростовувати хибні нової секти або відразу зажадає кари для її членів? Але замість цього фарисей - до загального подиву - каже, що сам став послідовником Ісуса. Він прямо називає Його Сином Божим і Помазаником. Приголомшені люди, переглядаючись, запитують один одного: "Невже це той самий Савл?" Але пієтет перед гостем з Єрусалиму заважає їм перервати його промову. День за днем Тарсянин проповідує, вчить, сперечається. Вся колонія в розгубленості. Ймовірно, відправляють гінців в Юдею з питанням: як вчинити? Але Синедріону вже не до релігійних чвар. Прибув на свято легат Вителлий змістив Кайафу і призначив первосвящеником Іонатана, а незабаром усунув і його, замінивши Феофілом[14. с.51]. Все це призвело до швидкого припинення переслідувань. Проте час йде, і на кінець третього року старійшини дамаської громади втрачають терпіння. Вони вирішують своїми засобами позбутися від Савла. Близько 37 року місто був переданий римлянами у володіння набатейського царя Арети IV. Від його особи в Дамаску став правити этнарх, або намісник[14.с. 51]. Коли йому доносять, що якийсь юдей сіє хвилювання в народі, этнарх велить знайти Павла і віддає наказ охороняти ворота. Але друзі Тарсу вночі спускають його на стіні в великій корзині, і йому вдається втекти з рук варти. Він міг би повернутися на батьківщину, в Тарс, але спочатку потрібно, подолавши себе, побувати в Єрусалимі, де він гнав Ісуса", гнав Його Церква.