066 005 53 74
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Працюємо
без вихідних!
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Іконографічні схеми та сюжети українських ікон (ID:307457)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Релігієзнавство
Сторінок: 23
Рік виконання: 2016
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ Вступ.............................................................................................................................3 1. Зародження та розвиток іконостасу................................................................5 1.1 Іконографічний сюжет «Спас у силах»..........................................................5 1.2 Іконографічний сюжет «Чудо святого Георгія про змія»............................6 2. Співіснування різних тенденцій і напрямів в українському іконописі.......7 3. Український іконопис в стилі бароко..............................................................9 4. Значення фарби в іконографічних схемах та сюжетах українських ікон..12 5. Іконографічні типи образу Богоматері-Одигітрії.........................................16 6. Вплив середовища на сюжет ікони «Страшний суд»..................................19 Висновки....................................................................................................................21 Список використаноі літератури..............................................................................23
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Значеннєва гама іконописних фарб безмежна. Важливе місце займали усілякі відтінки неба. Український іконописець знав велике різноманіття відтінків синього: і темно-синій колір зоряної ночі, і яскраве сяйво небесної блакиті, і тони світло-блакитні, бірюзові і навіть зеленуваті. Пурпурові тони використовуються для зображення небесної грози, заграви пожежі, висвітлення бездонної глибини вічної ночі в пеклі. Таким чином, ми отримуємо всі ці кольори в їхньому символічному застосуванні. Ними усіма іконописець користується для відділення світу потойбічного від реального. Однак іконописна містика - насамперед, сонячна містика. Якими б не були чудовими небесні кольори, все ж золото полуденного сонця відіграє головну роль.