0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Задача (ID:75798)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Економетрія
Сторінок: 7
Рік виконання: 2013
Вартість: 25
Купити цю роботу
Зміст
1. Бюро економічного аналізу туристської фірми оцінює ефектив-ність роботи відділу маркетингу з продажу путівок. Для такої оцінки вони мають досвід праці в 5-ти філіях з майже однаковими умовами роботи. В цих філіях вони зафіксували протягом однакового періоду обсяги реалізації (тис. грн.) і витрати (тис. грн.) фірми на рекламу та просування товару на ринку Завдання: 1) Кількісно оцінити щільність та характер зв’язку між витратами на рекламу та просування товару на ринку і обсягами реалізації (коефіцієнт ко-реляції) 2) Побудувати регресійну лінійну модель та перевірити її на адекват-ність. 3) Знайти інтервали довіри для узагальнених параметрів β0, β1. Зроби-ти прогноз для витрат 23. Відобразити даний економічний процес графічно.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову