Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність. Журналістські технології у сфері радіо пов’язані з перевагами радіомовлення як засобу масової інформації, що дозволяють йому за певних обставин бути значно дієвішим джерелом інформації, ніж інші ЗМІ. Функціональною перевагою радіо є його фоновість. Саме завдяки їй (радіо постійно увімкнене у квартирі, в автомобілі, офісі) досягається, на відміну, від інших медіа, можливість оперативного приєднання масової аудиторії до цікавої теми, програми повідомлення тощо. Радіо – це акустичний і, одночасно, візуальний засіб. Поєднання слухового й зорового впливу на радіо дозволяє передавати інформацію на рівні образів. На телебаченні зоровий образ необхідно знайти й відобразити у свідомості аудиторії зі стовідсотковим попаданням, інакше він не спрацює. На радіо слід передовсім активувати (за допомогою усної мови, шумів, музики, монтажу, невербальних мовних засобів – тону, темпоритму, паузи, тембру, наголосу тощо) свідомість аудиторії з тим, щоб вона самостійно відтворила повідомлене.
Саме тому, на сьогоднішній день радіорепортаж доцільно використовувати в сучасних ЗМІ, як ніколи. Адже засоби масової інформації повинні вчасно й оперативно задовольняти інформаційні потреби суспільства.
Дізнаватися якомога більше свіжої інформації, бути в курсі всіх поточних подій, володіти ексклюзивом – це далеко не весь перелік суворих, проте, справедливих вимог сучасної аудиторії. Життя стало настільки динамічним, що журналістам лишається тільки встигати за всіма явищами і процесами, що у ньому відбуваються.
Головною тезою для даної курсової роботи є те, що аудіальні ЗМІ є досить неоднозначним видом, оскільки, з однієї сторони, є масовим, з іншої малочутливим до політичного впливу, а з третьої функціонують сумісно з іншими видами, тому, з метою визначення можливих подальших векторів їх розвитку та потенціалу, варто звернутись до досліджень з боку науковців.
Потенціал ЗМІ досліджували зарубіжні вчені: Пітер Кребс, Джулія Хаммерквіст, Чарльз Кіндші, Марк Гавлінскі, Джордж Лекакос, Константінос Чоріанопоулос, Георгіос Дукідіс, Маргеріта Пагані, Герв Бенуа та багато ін.
Не залишились осторонь і наші українські вчені О. Гоян, В. Гоян, В. Іванов, В. Різун, Л. Федорчук.
Об’єктом курсової роботи є радіомовлення.
Предметом є дослідження значущості та потенціалу аудіальних ЗМІ.
Метою роботи є дослідити який вплив може нести радіо як засіб масової інформації.
Згідно заданої мети необхідно вирішити такі завдання:
систематизувати та аналізувати дослідження потенціалу аудіальних ЗМІ українськими науковцями;
систематизувати та аналізувати дослідження потенціалу аудіальних ЗМІ зарубіжними науковцями.
Курсова робота складається з 27 сторінок друкованого тексту, вступу, одного розділу що включає два пункти, висновків, списку використаних джерел. У списку використаних джерел 20 найменувань.