0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Потенціал радіомовлення (ID:1125841)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 27
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ПОТЕНЦІАЛ РАДІОМОВЛЕННЯ 5 1.1. Дослідження потенціалу аудіальних ЗМІ українськими науковцями 5 1.2. Дослідження потенціалу аудіальних ЗМІ зарубіжними науковцями 15 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 26
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Журналістські технології у сфері радіо пов’язані з перевагами радіомовлення як засобу масової інформації, що дозволяють йому за певних обставин бути значно дієвішим джерелом інформації, ніж інші ЗМІ. Функціональною перевагою радіо є його фоновість. Саме завдяки їй (радіо постійно увімкнене у квартирі, в автомобілі, офісі) досягається, на відміну, від інших медіа, можливість оперативного приєднання масової аудиторії до цікавої теми, програми повідомлення тощо. Радіо – це акустичний і, одночасно, візуальний засіб. Поєднання слухового й зорового впливу на радіо дозволяє передавати інформацію на рівні образів. На телебаченні зоровий образ необхідно знайти й відобразити у свідомості аудиторії зі стовідсотковим попаданням, інакше він не спрацює. На радіо слід передовсім активувати (за допомогою усної мови, шумів, музики, монтажу, невербальних мовних засобів – тону, темпоритму, паузи, тембру, наголосу тощо) свідомість аудиторії з тим, щоб вона самостійно відтворила повідомлене. Саме тому, на сьогоднішній день радіорепортаж доцільно використовувати в сучасних ЗМІ, як ніколи. Адже засоби масової інформації повинні вчасно й оперативно задовольняти інформаційні потреби суспільства. Дізнаватися якомога більше свіжої інформації, бути в курсі всіх поточних подій, володіти ексклюзивом – це далеко не весь перелік суворих, проте, справедливих вимог сучасної аудиторії. Життя стало настільки динамічним, що журналістам лишається тільки встигати за всіма явищами і процесами, що у ньому відбуваються. Головною тезою для даної курсової роботи є те, що аудіальні ЗМІ є досить неоднозначним видом, оскільки, з однієї сторони, є масовим, з іншої малочутливим до політичного впливу, а з третьої функціонують сумісно з іншими видами, тому, з метою визначення можливих подальших векторів їх розвитку та потенціалу, варто звернутись до досліджень з боку науковців. Потенціал ЗМІ досліджували зарубіжні вчені: Пітер Кребс, Джулія Хаммерквіст, Чарльз Кіндші, Марк Гавлінскі, Джордж Лекакос, Константінос Чоріанопоулос, Георгіос Дукідіс, Маргеріта Пагані, Герв Бенуа та багато ін. Не залишились осторонь і наші українські вчені О. Гоян, В. Гоян, В. Іванов, В. Різун, Л. Федорчук. Об’єктом курсової роботи є радіомовлення. Предметом є дослідження значущості та потенціалу аудіальних ЗМІ. Метою роботи є дослідити який вплив може нести радіо як засіб масової інформації. Згідно заданої мети необхідно вирішити такі завдання:  систематизувати та аналізувати дослідження потенціалу аудіальних ЗМІ українськими науковцями;  систематизувати та аналізувати дослідження потенціалу аудіальних ЗМІ зарубіжними науковцями. Курсова робота складається з 27 сторінок друкованого тексту, вступу, одного розділу що включає два пункти, висновків, списку використаних джерел. У списку використаних джерел 20 найменувань.