0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Музична складова реклами (ID:177812)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 87
Рік виконання: 2015
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МУЗИКИ В ТЕЛЕВІЗІЙНІЙ РЕКЛАМІ 1.1. Характеристика сучасних видів телевізійної реклами 1.2. Історія появи музики в телевізійній рекламі 1.3. Процес створення звукового компоненту в рекламному продукті 1.4. Методи озвучування реклами 1.5. Використання рекламної формули AIDA в музиці РОЗДІЛ 2. ВПЛИВ МУЗИКИ НА ЗАПАМ'ЯТОВУВАННЯ РЕКЛАМИ 2.1. Основні принципи впливу 2.2. Особливості створення ефективного музичного ряду в телевізійній рекламі 2.3. Технічні питання використання музики в телевізійній рекламі РОЗДІЛ 3. ЗВУКОВИЙ СУПРОВІД РЕКЛАМНИХ ЗВЕРНЕНЬ НА ПРИКЛАДІ КОНЦЕРНУ «VOLKSWAGEN» 3.1. Історія концерну «Volkswagen» 3.2. Еволюція реклами «Volkswagen» 3.3. Приклади використання звуку та музики в рекламі «Volkswagen» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову