0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Поняття надійності банку (ID:103173)

Тип роботи: реферат
Сторінок: 15
Рік виконання: 2015
Вартість: 50
Купити цю роботу
Зміст
1.Дослідження поняття надійності банку 2. Складові надійності банку 3. Фактори, що визначають надійність банку
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Надійність комерційного банку формується під впливом багатьох факторів. В економічній літературі вони поділяються на зовнішні та внутрішні. Зовнішні (екзогенні) фактори пов’язані із загальним економічним та політичним станом в країні, а внутрішні (ендогенні) – з діяльністю всередині установи [3, 4, 10]. Російський вчений В. Струговщиков досліджував фактори, що впливають на надійність банків, в більш ранній період, після банківської кризи 1998 року, і визначив серед зовнішніх факторів наступні [13]: - стан економіки; - дефіцит державного бюджету; - зовнішній і внутрішній борг; - стан торгівельного балансу країни; - світова фінансова криза; - відірваність фінансового капіталу від реального сектору економіки; - інфляційні процеси; - хронічні неплатежі. До внутрішніх чинників автор відносить: - банківські ризики; - низький рівень маркетингу та відсутність стратегічного планування; - низька конкурентоспроможність банків та банківських продуктів; - недосконалість організаційної структури банків; - недоліки банківського нагляду; - недостатній рівень банківських технологій; - обмежений асортимент банківських послуг; - низька державна підтримка, тощо. Отже, в своїй класифікації автор виділяє саме ті фактори, що спричинили занепад банківської системи в період економічної кризи. Ці фактори відображають реально існуючі в той час проблеми, які на сьогодні здебільшого знайшли своє розв’язання. Наприклад, маркетинг в банківській сфері в останні роки досяг високого рівня, про що свідчить активна реалізація його складових, а саме комплексного дослідження банківського ринку, і, як результат, розробка і реалізація ринкової (конкурентної) політики, яка передбачає розробку стратегій надання послуг, ціноутворення, розміщення банківських установ, комунікаційної стратегії. На шляху підвищення власної конкурентоспроможності комерційні банки спрямовують значні зусилля для розширення асортименту банківських продуктів та підвищення якості обслуговування клієнтів. Велика увага приділяється впровадженню банківських інновацій та вдосконаленню технологій [11, с. 137].