0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

“Управління конкурентоспроможністю в корпорації” (на прикладі ПАТ “Приватбанк”) (2 и 3 розділ) (ID:1147192)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 94
Рік виконання: 2013
Вартість: 3000
Купити цю роботу
Зміст
Контакти для замовлення: тел.: 091-616-13-33 067-290-36-38 gerasimenko.dmytrij@gmail.com ЗМІСТ РОЗДІЛ 2 ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІННЯ ТА УПРАВЛІННЯ ПАТ “ПРИВАТБАНК” 3 2.1. Загальна характеристика діяльності ПАТ “Приватбанк” 3 2.2. Аналіз конкурентної позиції ПАТ “Приватбанк” на ринку банківських послуг в Україні 16 2.3. Аналіз системи управління конкурентоспроможністю ПАТ “Приватбанк” 29 РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ 44 3.1. Шляхи вдосконалення формування конкурентного механізму банку 44 3.2. Підвищення ефективності складових маркетингової конкурентної стратегії банку 56 ВИСНОВКИ 72 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 82 ДОДАТКИ 89
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 3 ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ЗМІЦНЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПОЗИЦІЙ 3.1. Шляхи вдосконалення формування конкурентного механізму банку Із зростанням динамізму ринкового середовища, розмірів та універсалізації банку виникає необхідність розширення часового горизонту планування, закріплення його аналітичної обґрунтованості, систематичної та стратегічної направленості, що об’єднує маркетингову, сервісну, технологічну та виробничу стратегію на взаємодоповнюючих засадах, а також конкретного покращання економічних характеристик, активного управління зростаючими ризиками і нововведеннями, які складають напрями економічного прориву та сприяють створенню конкурентних переваг на тривалий проміжок часу. Вивчення суб’єктів банківської конкуренції дозволяє з’ясувати, що під банківською конкуренцією потрібно розуміти не тільки відносини, які складаються виключно між банками. Кожний окремо взятий банк при просуванні своїх послуг споживачам, вступає в конкуренцію не тільки з банками, а й небанківськими кредитно-фінансовими інститутами. Щоб конкретному банку створити конкурентноспроможне середовище, необхідно в своїй стратегічній політиці головний наголос зробити на створення внутрішніх переваг банку, які будуть приведені у відповідність з мінливими зовнішніми умовами. На практиці, внутрішні переваги конкурентного механізму банку ПАТ “Приватбанк” в основному створюються за рахунок [56, с. 8]: - особливостей формування статутного капіталу та пріоритету концентрації капіталу; - розширення сегменту ринку послуг за рахунок кращого задоволення потреб банківських клієнтів; - універсалізації банківської діяльності; - територіального наближення послуг до цільових груп споживачів; - пропозиції більшої кількості і кращої якості банківських продуктів ніж у конкурентів; - можливостей варіацій цін на запропоновані послуги; - впровадження і удосконалення нових банківських технологій раніше своїх конкурентів; - закріплення особистих менеджерів за VІР-клієнтами; - створення відповідного іміджу в ділових, політичних колах, як в Україні, так і за кордоном, за рахунок: досягнення найвищих стандартів обслуговування клієнтів; дотримання законів, етичних норм і правил чесного ведення бізнесу; сумлінного виконання своїх зобов’язань та постійного піклування про свою репутацію; розвитку нових технологій і напрямів банківського бізнесу; аналітичної бази облікових процедур, конфіденційності інформації тощо, що регламентує усі сторони банківської діяльності; - процедури підготовки, прийняття та реалізації управлінських рішень. Формування та підтримання режиму справедливої конкуренції вимагає від держави вжиття таких заходів: - постійної підтримки рівноваги чи балансу між конкуруючими організаціями. Будь-які обмеження іноземних конкурентів, асоційованих конкурентів на внутрішньому ринку повинні супроводжуватись об’єктивним розширенням конкуренції між вітчизняними банками; - протидії усім видам проявів монополізації і недобросовісної конкуренції, включаючи спроби територіальних розподілів ринків. Середовище висококонкурентного ринку банківських послуг України повинно характеризуватись наступними параметрами: - поряд з банками працюють інші фінансові посередники, здатні пропонувати альтернативні продукти; - форми і обсяги послуг закріплюють клієнта за банком; - учасники ринку оцінюють запропоновані продукти; - збільшується гамма банківських продуктів, з’являються альтернативні пропозиції від інших фінансових посередників, як по залученню, так і по розміщенню засобів; - вільний доступ на ринок іноземних банків та фінансових посередників – небезпечних конкурентів національних компаній; - життєздатність банку пов’язана з його здатністю конкурувати; - рівень компетенції в галузі технічних засобів для банку стає стратегічним ресурсом; - банки намагаються розвивати свою унікальність, клієнтура аналізується та сегментується; - банки схильні до розширення застосування нових технологій, орієнтованих на клієнта; - розвиваються відносини між банком та іншими фінансовими посередниками на ринку, проходить поглинання, злиття, приватизація; акцент ставиться на досягнення певного рівня конкуренції. Лише прояв повною мірою цих характеристик дозволить говорити про дійсно конкурентне ринкове середовище на ринку банківських послуг. Провідною складовою конкурентоспроможності банку ПАТ “Приватбанк” в України є реалізація проблеми якості банківської діяльності. Найближчим часом банки, що бажають проводити політику тотальної якості, повинні будуть відповідати міжнародним стандартам ІSО-9001, що мають обов’язковий характер та ІSО-9004, що мають рекомендований характер (ІSО – це система управління, яка охоплює всі управлінські процеси: від керівництва до конкретного життєвого циклу послуги). Сучасні системи банківських структур повинні стати новітнім засобом конкурентоспроможності – вони дають можливість оптимізувати весь технологічний ланцюжок управління банком [19, с. 19]. При цьому з точки зору клієнта критеріями якості обслуговування в банку є повне і системне задоволення його потреб і побажань.