0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Організація дистанційного обслуговування клієнтів банку (ID:12551)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 85
Рік виконання: 2010
Вартість: 800
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ 1.1. Суть дистанційного обслуговування, його зміст, значення 1.2. Види дистанційного обслуговування, їх виникнення, характеристика 1.3. Аналіз нормативно-законодавчої бази щодо дистанційного обслуговування РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ НА ПРИКЛАДІ ЧЕРКАСЬКОГО ФІЛІАЛУ КБ «ПРИВАТБАНК» 2.1. Загальна економічна характеристика КБ «Приватбанк» 2.2. Характеристика та аналіз дистанційного обслуговування по системі Mobile Banking 2.3. Аналіз дистанційного обслуговування засобами системи електронних платежів Приват24 РОЗДІЛ 3. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ДИСТАНЦІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ 3.1. Сучасний стан та зарубіжний досвід дистанційного обслуговування 3.2. Перспективи розвитку дистанційного обслуговування ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову