0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗРОБКА Й ВПРОВАДЖЕННЯ CRM-ТЕХНОЛОГІЙ В ДІЯЛЬНІСТЬ СУЧАСНОГО БАНКУ (ID:1614)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 100
Рік виконання: 2009
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Засади теорій CRM-технологій в діяльності сучасних банків 1.1. Особливості збутової діяльності сучасного банку 1.2. CRM-технології в банку: сутність, принципи та інструменти 1.3. Закордонний досвід використання CRM-технологій Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ IT-ТЕХНОЛОГІЙ В ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКАХ 2.1. Визначення необхідності впровадження CRM-технологій в українські банки 2.2. Інтерактивні засоби обслуговування клієнтів ВАТ«Укрексімбанку» 2.3. Оцінка розвитку IT-інфраструктури ВАТ «Укрексімбанку». Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РЕАЛІЗАЦІЯ КЛІЄНТ-ОРІЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В СУЧАСНОМУ БАНКУ 3.1. Можливості розвитку IT-технологій на ринку банківських послуг 3.2. Модель ефективності впровадження CRM-технологій в ВАТ«Укрексімбанку» Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ. Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову