0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

КОМУНІКАЦІЙНА ПОЛІТИКА БАНКУ (ID:1619)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 82
Рік виконання: 2009
Вартість: 1500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУ 1.1. Сутність комунікаційної діяльності та її особливості в банку 1.2. Процес розробки та впровадження маркетингових комунікацій в банку 1.3. Закордонний досвід використання комунікаційної політики банку Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ КОМУНІКАЦІЙ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ 2.1.Оцінка маркетингової комунікаційної діяльності банків України 2.2.Порівняльний аналіз просування комунікаційних стратегій банків 2.3. Дослідження комунікаційних інструментів поширення інформації в ВАТ «Укрексімбанк» Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМУНІКАЦІЙ БАНКІВ УКРАЇНИ 3.1. Удосконалення комунікаційної діяльності ВАТ «Укрексімбанк» 3.2 Впровадження антикризових комунікаційних засобів у банківському секторі Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову