0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

банківське обслуговування населення та перспективи його розвитку (ID:193851)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 99
Рік виконання: 2016
Вартість: 200 грн
Купити цю роботу
Зміст
теоретико-методичні засади банківського обслуговування населення аналіз стану банківського обслуговування населення в україні за 2013-2015 роки проблеми та перспективи банківського обслуговування населення в україні
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Отже, виходячи із позицій зарубіжного банківського обслуговування населення, сучасні банки України повинні працювати на основі принципу “3С”, що означає відповідність основним тенденціям у розвитку банківських послуг: сегментація, стандартизація, самообслуговування. При цьому самообслуговування або використання систем дистанційного обслуговування набирає в цьому тандемі все більшої ваги.