Механізм розрахунково-касового обслуговування та заходи щодо його удосконалення (ID:204359)
Зміст
ВСТУП 4
РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ 6
1.1 Сутність та види розрахункових операції банку 6
1.2 Сутність та види касових операції банку 10
1.3 Організація контролю та аналізу діяльності банку з розрахунково-касового обслуговування 13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 19
2.1 Сучасний стан розрахунково-касового обслуговування банку 19
2.2 Аналіз розрахунково-касових операцій на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк» та АТ «Ощадбанк» 21
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ 32
3.1 Проблеми здійснення розрахунково-касового обслуговування у банківських установах 32
3.2 Заходи щодо удосконалення розрахунково-касового обслуговування в Україні 35
ВИСНОВКИ 44
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45
ДОДАТОК А 48
Зразок роботи
ВСТУП
Постановка проблеми. Комерційний банк з одного боку, це — специфічна кредитно-фінансова установа, яка повинна постійно поновлювати інформаційні технології, що використовуються для підвищення якості виконання операцій на ринку банківських послуг. З іншого боку, банк володіє основними ознаками виробничої системи, яка зорієнтована на масове обслуговування клієнтів. В цій системі важлива вже не тільки якість послуг, але також працемісткість й собівартість виконання основних операцій.
Актуальність удосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів банками спричинена тим, що період розвитку сучасних технологій банки шукають способи привернути увагу клієнтів, надаючи нові вигідні пропозиції, які спростять відносини підприємств за банками, допоможуть зекономити час і кошти.
Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питанням відносин підприємств з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування присвятили свої праці такі вчені-економісти як Головко С., Криницька О., Кулик Д., Кушнір О. Проте питання його вдосконалення залишається досить актуальним і потребує подальших розробок і доопрацювань.
Мета курсової роботи – дослідити стан розрахунково-касового обслуговування в Україні та виділити способи удосконалення його на прикладі окремих банків.
Для досягнення мети курсової роботи поставлено наступні завдання:
- Розглянути сутність і види розрахункових операцій;
- Розглянути сутність і види касових операцій;
- Проаналізувати діяльність банків з розрахунково-касового обслуговування;
- Вивчити сучасний стан розрахунково-касового обслуговування в Україні;
- Проаналізувати РКО на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк» та АТ «Ощадбанк»;
- Виділити проблеми здійснення розрахунково-касового обслуговування у банківських установах;
- Виокремити заходи щодо удосконалення розрахунково-касового обслуговування в Україні.
Об’єктом дослідження є розрахунково-касове обслуговування у банківських установах України.
Предметом дослідження є стан і шляхи вдосконалення розрахунково-касового обслуговування в ПАТ КБ «ПриватБанк» та АТ «Ощадбанк»
Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел; виконана на 53 сторінках, містить 1 рис., 7 табл., 1 додаток. Перелік використаної літератури складає 30 джерел.
ВИСНОВКИ
На сьогодні дослідження питання підвищення ефектівності управління розрахунково-касового обслуговування є актуальною проблемою У сучасних умовах, коли банки не мают змоги, залучити кошти через кризу в економіці та недовіру населення до банків, потрібні рішучі дії системи менеджменту щодо покращення якісної структури портфеля банку.
Розрахунково-касові операції полягають у забезпеченні руху копійчаних коштів на рахунку клієнтів банків згідно з їхнімі дорученнями. Ці операції посідають особливе місце в банківській діяльності і відіграють важливу роль в забезпеченні успішного перебігу економічних процесів на мікро-та макрорівнях.
Банки здійснюють касові операції з обслуговування клієнтів на основі єдініх правил, что встановлені Національнім банком України. Ці правила візначають порядок прийому, видачі, пакування, зберігання та обліку готівки.
Розрахунково-касове обслуговування в Україні недосконале і потребує покращення. Реалізація запропонованих напрямків дозволить досягти ефективності в розвитку розрахунково-касового обслуговування та підвищити фінансовий прибуток і стійкість.
Інші роботи з даної категорії: