0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Механізм розрахунково-касового обслуговування та заходи щодо його удосконалення (ID:204359)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 53
Рік виконання: 2017
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 4 РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ 6 1.1 Сутність та види розрахункових операції банку 6 1.2 Сутність та види касових операції банку 10 1.3 Організація контролю та аналізу діяльності банку з розрахунково-касового обслуговування 13 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВИХ ОПЕРАЦІЙ БАНКУ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ 19 2.1 Сучасний стан розрахунково-касового обслуговування банку 19 2.2 Аналіз розрахунково-касових операцій на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк» та АТ «Ощадбанк» 21 РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ 32 3.1 Проблеми здійснення розрахунково-касового обслуговування у банківських установах 32 3.2 Заходи щодо удосконалення розрахунково-касового обслуговування в Україні 35 ВИСНОВКИ 44 СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 45 ДОДАТОК А 48
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Постановка проблеми. Комерційний банк з одного боку, це — специфічна кредитно-фінансова установа, яка повинна постійно поновлювати інформаційні технології, що використовуються для підвищення якості виконання операцій на ринку банківських послуг. З іншого боку, банк володіє основними ознаками виробничої системи, яка зорієнтована на масове обслуговування клієнтів. В цій системі важлива вже не тільки якість послуг, але також працемісткість й собівартість виконання основних операцій. Актуальність удосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів банками спричинена тим, що період розвитку сучасних технологій банки шукають способи привернути увагу клієнтів, надаючи нові вигідні пропозиції, які спростять відносини підприємств за банками, допоможуть зекономити час і кошти. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Питанням відносин підприємств з банками з приводу розрахунково-касового обслуговування присвятили свої праці такі вчені-економісти як Головко С., Криницька О., Кулик Д., Кушнір О. Проте питання його вдосконалення залишається досить актуальним і потребує подальших розробок і доопрацювань. Мета курсової роботи – дослідити стан розрахунково-касового обслуговування в Україні та виділити способи удосконалення його на прикладі окремих банків. Для досягнення мети курсової роботи поставлено наступні завдання: - Розглянути сутність і види розрахункових операцій; - Розглянути сутність і види касових операцій; - Проаналізувати діяльність банків з розрахунково-касового обслуговування; - Вивчити сучасний стан розрахунково-касового обслуговування в Україні; - Проаналізувати РКО на прикладі ПАТ КБ «ПриватБанк» та АТ «Ощадбанк»; - Виділити проблеми здійснення розрахунково-касового обслуговування у банківських установах; - Виокремити заходи щодо удосконалення розрахунково-касового обслуговування в Україні. Об’єктом дослідження є розрахунково-касове обслуговування у банківських установах України. Предметом дослідження є стан і шляхи вдосконалення розрахунково-касового обслуговування в ПАТ КБ «ПриватБанк» та АТ «Ощадбанк» Курсова робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, додатків, списку використаних джерел; виконана на 53 сторінках, містить 1 рис., 7 табл., 1 додаток. Перелік використаної літератури складає 30 джерел. ВИСНОВКИ На сьогодні дослідження питання підвищення ефектівності управління розрахунково-касового обслуговування є актуальною проблемою У сучасних умовах, коли банки не мают змоги, залучити кошти через кризу в економіці та недовіру населення до банків, потрібні рішучі дії системи менеджменту щодо покращення якісної структури портфеля банку. Розрахунково-касові операції полягають у забезпеченні руху копійчаних коштів на рахунку клієнтів банків згідно з їхнімі дорученнями. Ці операції посідають особливе місце в банківській діяльності і відіграють важливу роль в забезпеченні успішного перебігу економічних процесів на мікро-та макрорівнях. Банки здійснюють касові операції з обслуговування клієнтів на основі єдініх правил, что встановлені Національнім банком України. Ці правила візначають порядок прийому, видачі, пакування, зберігання та обліку готівки. Розрахунково-касове обслуговування в Україні недосконале і потребує покращення. Реалізація запропонованих напрямків дозволить досягти ефективності в розвитку розрахунково-касового обслуговування та підвищити фінансовий прибуток і стійкість.