Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи оцінювання вартості клієнта для організації
1.1. Особливості оцінки вартості клієнта
1.2. Взаємозв'язок цінності клієнта і вартості бізнесу
1.3. Сегментування клієнтів за вартістю
РОЗДІЛ 2. Аналіз оцінювання вартості клієнтів в банківському секторі
2.1. Загальні підходи оцінювання вартості клієнтів в банківській сфері
2.2. Механізм оцінювання вартості в практиці вітчизняних банків
РОЗДІЛ 3. Вдосконалення оцінювання вартості клієнта в банківському секторі
3.1. Оцінювання вартості клієнта з урахуванням часу і рівня ризику
3.2. Використання результатів оцінювання вартості клієнта в фінансовому контролінгу банку
ЗАКЛЮЧЕННЯ
ГЛОСАРІЙ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ВИСНОВКИ
Оцінювання вартості клієнта – це вивчення і розуміння вкладу в прибуток конкретним клієнтом або сегментом клієнтури.
Аналіз клієнтури покликаний виділити клієнтів, які приносять прибуток, сегментувати клієнтів на групи за рівнем цінності і дозволяє виробити адекватну лінію поведінки банку по відношенню до певної групи. Таким чином, маркетинговий аналіз цінності клієнтів поставляє інформацію для фінансового контролінгу.
У банківському секторі і фінансовій системі в цілому активно ведуться пошуки шляхів підвищення рентабельності роботи і збільшення вартості фінансових інститутів. Рентабельність окремої кредитної установи складається з цінності його "економічних клітинок" - підрозділів, продуктів і клієнтів. Визначення джерел генерування прибутку, так само як і "чорних дір" в компанії, завжди було актуальним завданням. У сучасних же умовах її рішення стало не лише необхідним, але і можливим завдяки інформаційним технологіям. На рівні клієнта сходяться усі потоки по операціях банку в розрізі бізнесів і продуктів. Саме в прибутковості клієнта пролягає пряма дорога до прибутковості фінансової установи в цілому.
Використовуючи показнику цінності клієнта у зв'язку з потенціалом, банк може поліпшити ефективність своїх маркетингових заходів за допомогою розподілу засобів з урахуванням оптимального співвідношення прибутковості, перспективності і вірогідності продажу нового продукту. Відповідно банк може адекватно розподілити свої інвестиції для використання можливостей бізнесів і каналів доставки.
Аналіз прибутковості, таким чином, дозволяє по-новому підійти до стратегії банку, розробки програм розвитку окремих бізнесів або каналів збуту. Важливо, щоб впровадження автоматизації в аналізі прибутковості клієнта починалося з постановки чітких завдань, цілей, яких банк прагне досягти в результаті впровадження.