0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Оцінювання вартості клієнтів в банківському секторі (ID:23018)

Тип роботи: курсова
Сторінок: 29
Рік виконання: 2011
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні основи оцінювання вартості клієнта для організації 1.1. Особливості оцінки вартості клієнта 1.2. Взаємозв'язок цінності клієнта і вартості бізнесу 1.3. Сегментування клієнтів за вартістю РОЗДІЛ 2. Аналіз оцінювання вартості клієнтів в банківському секторі 2.1. Загальні підходи оцінювання вартості клієнтів в банківській сфері 2.2. Механізм оцінювання вартості в практиці вітчизняних банків РОЗДІЛ 3. Вдосконалення оцінювання вартості клієнта в банківському секторі 3.1. Оцінювання вартості клієнта з урахуванням часу і рівня ризику 3.2. Використання результатів оцінювання вартості клієнта в фінансовому контролінгу банку ЗАКЛЮЧЕННЯ ГЛОСАРІЙ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ВИСНОВКИ Оцінювання вартості клієнта – це вивчення і розуміння вкладу в прибуток конкретним клієнтом або сегментом клієнтури. Аналіз клієнтури покликаний виділити клієнтів, які приносять прибуток, сегментувати клієнтів на групи за рівнем цінності і дозволяє виробити адекватну лінію поведінки банку по відношенню до певної групи. Таким чином, маркетинговий аналіз цінності клієнтів поставляє інформацію для фінансового контролінгу. У банківському секторі і фінансовій системі в цілому активно ведуться пошуки шляхів підвищення рентабельності роботи і збільшення вартості фінансових інститутів. Рентабельність окремої кредитної установи складається з цінності його "економічних клітинок" - підрозділів, продуктів і клієнтів. Визначення джерел генерування прибутку, так само як і "чорних дір" в компанії, завжди було актуальним завданням. У сучасних же умовах її рішення стало не лише необхідним, але і можливим завдяки інформаційним технологіям. На рівні клієнта сходяться усі потоки по операціях банку в розрізі бізнесів і продуктів. Саме в прибутковості клієнта пролягає пряма дорога до прибутковості фінансової установи в цілому. Використовуючи показнику цінності клієнта у зв'язку з потенціалом, банк може поліпшити ефективність своїх маркетингових заходів за допомогою розподілу засобів з урахуванням оптимального співвідношення прибутковості, перспективності і вірогідності продажу нового продукту. Відповідно банк може адекватно розподілити свої інвестиції для використання можливостей бізнесів і каналів доставки. Аналіз прибутковості, таким чином, дозволяє по-новому підійти до стратегії банку, розробки програм розвитку окремих бізнесів або каналів збуту. Важливо, щоб впровадження автоматизації в аналізі прибутковості клієнта починалося з постановки чітких завдань, цілей, яких банк прагне досягти в результаті впровадження.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову