0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Продуктова політика банку (ID:234072)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 150
Рік виконання: 2017
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. Теоретичні засади формування продуктової стратегії банку 1.1. Поняття банківського продукту 1.2. Сутність продуктової стратегії банку 1.3. Етапи формування продуктової стратегії в банківській установі Висновки до розділу І РОЗДІЛ 2. Аналіз продуктової стратегії банку на прикладі банку 2.1. Організаційне забезпечення формування продуктової стратегії банку на прикладі банку 2.2. Аналіз продуктового ряду на прикладі банку 2.3. Оцінка ефективності продуктової стратегії банку на прикладі банку Висновки до розділу ІІ РОЗДІЛ 3. Удосконалення продуктової стратегії банку 3.1. Світовий досвід розробки та реалізації продуктової стратегії банку 3.2. Удосконалення продуктової стратегії банку 3.3. Перспективи впровадження нових продуктів на прикладі банку Висновки до розділу ІІІ Висновки Список використаних джерел Додатки
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову