0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

РОЗВИТОК БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ В УКРАЇНІ (ID:2995)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 117
Рік виконання: 2010
Вартість: 290
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП Розділ І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 1.1 Необхідність банківського маркетингу в Україні 1.2 Сутність та основні складові банківського маркетингу 1.3 Основні види маркетингових стратегій Розділ ІІ. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У БАНКАХ УКРАЇНИ 2.1. Особливості продуктової політики 2.2. Дослідження цінової політики 2.3 Аналіз каналів збуту банківських продуктів Розділ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ 3.1. Формування організаційної служби у банківському маркетингу 3.2. Основи контролю банківського маркетингу 3.3 Комунікаційна політика банку ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову