Механізм розрахунково-касового обслуговування банку та заходи щодо його удосконалення (ID:452195)
Зміст
28vika055@ukr.net
ВСТУП
РОЗДІЛ1. ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКУ
РОЗДІЛ 2.АНАЛІЗ ПОКАЗНИКІВ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АТ «ОЩАДБАНК»
2.1. Загальна характеристика діяльності АТ «Ощадбанк»
2.2. Аналіз фінансового стану АТ «Ощадбанк"
2.3. Аналіз показників фінансового стану АТ «Ощадбанк»
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ РОЗРАХУНКОВО-КАСОВОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ БАНКІВ В УКРАЇНІ
3.1. Аналіз розрахунково-касового обслуговування АТ «Ощадбанк»
3.2.Преспективи розвитку розрахунково-касового обслуговування банків України
3.3. Удосконалення механізму розрахунково-касового обслуговування банків з урахуванням міжнародного досвіду
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ
Зразок роботи
28vika055@ukr.net
Актуальність теми. В сучасних умовах розрахунково-касові операції посідають особливе місце в банківській діяльності, а також відіграють важливу роль у забезпеченні успішного перебігу економічних процесів на мікро- та макрорівні. Банківські операції щодо розрахунково-касового обслуговування юридичних і фізичних осіб є першоосновою існування будь-якої банківської установи. Оскільки саме з таких операцій починається співпраця та взаємодія з клієнтами. Саме тому, від того, наскільки якісно та ефективно банк може обслуговувати платіжний обіг клієнтів, залежатиме прийняття відповідних рішень щодо подальшої роботи у сфері операцій, які може запропонувати банк.
Дослідженням проблем щодо організації розрахунково-касового обслуговування та вдосконаленням розрахунково0касового обслуговування займаються як вітчизняні, так і зарубіжні вчені Н.Е. Аванесова, Ю.О. Арєстова, М.М. Александрова, О.С. Безродна, О.Д. Вовчак, О.В. Глущенко, О.М. Діденко, О.А. Іванилова, Г.Т. Карчева, А.Т. Кияк, О.І. Копилюк, М.Г. Марич, В.І. Огієнко, І.Ф. Прокопенко, В.Я. Рудан. В їхніх працях досліджуються теоретичні засади розрахунково-касового обслуговування, основні проблеми та напрямки вдосконалення банківських послуг.
Однак, впровадження новітніх технологій в банківську діяльність зумовлює необхідність якісно нового розвитку розрахунково-касових операцій, відтак питання про вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів залишається актуальним і потребує подальших розробок і доопрацювань.
Метою дипломної роботи є дослідження основних аспектів організації механізму розрахунково-касового обслуговування банку АТ «Ощадбанк» та розроблення шляхів вдосконалення розрахунково-касового обслуговування клієнтів.
Для досягнення поставленої мети передбачено постановку і розв’язання наступних науково-практичних завдань:
- розглянути теоретичні аспекти механізму розрахунково-касового обслуговування банку;
- охарактеризувати діяльність АТ «Ощадбанк»;
- проаналізувати активні та пасивні операції АТ «Ощадбанк» за 2016-2018 рр.;
- здійснити аналіз розрахунково-касового обслуговування клієнтів АТ «Ощадбанк» за 2016-2018 рр.
- спрогнозувати розвиток розрахунково-касового обслуговування банків України;
- запропонувати перспективи вдосконалення механізму розрахунково-касового обслуговування банків з урахуванням міжнародного досвіду.
Об’єктом дослідження - є розрахунково-касові операції банківських установ з точки зору їх ефективності та прибутковості.
Предметом дослідження - є економічні відносини, що виникають в процесі організації та здійснення операцій з розрахунково-касового обслуговування клієнтів банку АТ «Ощадбанк».
Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети в магістерській роботі застосовані загальнонаукові методи дослідження: теоретичне узагальнення, систематизація (при дослідженні сутності понять «розрахунково-касове обслуговування»); спостереження (під час дослідження розрахунково-касового обслуговування вітчизняними банками), графічний, а також методи деталізації та узагальнення, індуктивний (при систематизації і обробці інформації для проведення дослідження) і дедуктивний (у процесі теоретичного осмислення проблеми).
Апробація матеріалів дипломної роботи. Результати дослідження «Розрахунковео-касове обслуговування банку та заходи щодо його удосконаленння» викладені в дипломній роботі, оприлюднені на Міжнародній науково-практичній конференції «Економіко-правові та управлінські аспекти розвитку суспільста: молодіжний погляд», м. Дніпро, 1 листопада 2019 року.
Інформаційна база дослідження. Теоретико-методологічну основу магістерської роботи становлять наукові праці вітчизняних і зарубіжних учених та спеціалістів з питань розрахунково-касового обслуговування в банківських установах. Статистичну і фактологічну основу дослідження складають закони України, постанови, інструкції, нормативні документи Національного банку України, статистичні дані роботи банківської системи, звітність та документація АТ «Ощадбанк» за 2016-2018 рр.
Інші роботи з даної категорії: