0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ПАТ СІТІБАНК (ID:72265)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 149
Рік виконання: 2013
Вартість: 350
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутність асортиментної політики підприємства в комплексі маркетингу. 1.2 Основні складові асортиментної політики підприємства. 1.3 Особливості маркетингового управління асортиментною політикою в сучасних ринкових умовах. Висновки до Розділу І РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПАТ «СІТІБАНК» 2.1 Економіко-організаційна характеристика і аналіз діяльності ПАТ «СІТІБАНК». 2.2 Дослідження асортиментної політики ПАТ «СІТІБАНК». 2.3 Аналіз ефективності асортиментної номенклатури ПАТ «СІТІБАНК». Висновки до Розділу ІІ РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТНОЮ ПОЛІТИКОЮ ПАТ «СІТІБАНК» 3.1 Шляхи удосконалення маркетингового управління асортиментною політикою. 3.2 Методи розширення асортиментної політики ПАТ «СІТІБАНК». 3.3 Оцінка ефективності запропонованих заходів щодо маркетингового управління асортиментною політикою. Висновки до Розділу ІІІ ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову