0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування клієнтської бази банків України (ID:72481)

Тип роботи: дипломна
Сторінок: 110
Рік виконання: 2015
Вартість: договорная
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ТА УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКОЮ БАЗОЮ БАНКУ 1.1 Поняття клієнтської бази та її роль у формуванні клієнтоорієнтованої стратегії банку 1.2 Організація системи управління клієнтською базою банківської установи 1.3 Методичні підходи щодо формування клієнтської бази банку 1.4 Техніко-економічна характеристика ПАТ «Райффайзен Банк Аваль» РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ДІЮЧОЇ ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ КЛІЄНТСЬКОЇ БАЗИ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ 2.1 Дослідження сучасного стану клієнтської бази банківської установи 2.2 Механізм формування клієнтської бази банку 2.3 Маркетингове дослідження попиту клієнтів-користувачів послуг Інтернет-банкінгу РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ КЛІЄНТСЬКОЮ БАЗОЮ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ 3.1 Впровадження зарубіжного досвіду формування клієнтської бази в практику роботи вітчизняних банків 3.2 Удосконалення підходів щодо сегментації Інтернет-клієнтів банку 3.3 Впровадження економіко-математичних методів при сегментації користувачів Інтернет-банкінгу ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову