0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Особливості обслуговування клієнтів-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності україни на прикладі «авант банк» (ID:92666)

Тип роботи: звіт з практики
Сторінок: 58
Рік виконання: 2014
Не продається
Вартість: 0
Автор більше не продає цю роботу
?

Основні причини, чому роботи знімають з продажу:

  1. Автор роботи самостійно зняв її з продажу
  2. Автор роботи видалив свій аккаунт - і всі його роботи деактивувалися
  3. На роботу надійшли скарги від клієнтів - і ми її деактивували
Шукати схожі готові роботи
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП РОЗДІЛ І. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «АВАНТ БАНК» 1.1 Аналіз організаційно-правових характеристик ПАТ «Авант-Банк» 1.2. Маркетингова діяльність ПАТ «Авант-Банк» 1.3. Фінансово-економічні показники діяльності ПАТ «Авант-Банк» 1.4. Управління підприємством ПАТ «Авант-Банк» 1.5. Трудові ресурси ПАТ «Авант-Банк» 1.6. Прогнозні показники діяльності підприємства РОЗДІЛ ІІ. ІНДВІДУАЛЬНЕ ЗАВДАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ-СУБ’ЄКТІВ ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНИ НА ПРИКЛАДІ «АВАНТ БАНК» 2.1. Зовнішньоекономічна діяльність ПАТ «Авант-Банк» 2.2. Перспективи розвитку зовнішньоекономічної діяльності ПАТ «Авант-Банк» ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову