0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

МОДЕЛЮВАННЯ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ У ЗДО (ID:1146246)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 91
Рік виконання: 2021
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП............................................................................................................... .9 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗБУДОВИ ВНУТРІШНЬОЇ СИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯКОСТІ ОСВІТИ …………………………………… 13 1.1. Внутрішня система забезпечення якості освіти в ЗДО: модель створення, алгоритм дій, стратегічне планування. Якість освіти, якість освітньої діяльності, культура якості.………………………………………………...……..…………………131.2. Загальні підходи до самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів закладу освіти та внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі дошкільної освіти. Критерії та індикатори оцінювання… ………………………………………………….20 РОЗДІЛ 2 ПРОЦЕС САМООЦІНЮВАННЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ПРОЦЕСІВ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ………………………………………………….………….…….………...…38 2.1. Освітня діяльність та управлінські процеси в закладі дошкільної освіти (ясла-садок) ……………………………………………..………….38 2.2. Комплексне самооцінювання, моніторинг, аналіз та узагальнення результатів самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів в ЗДО (ясла-садок) …………………………….………………………………………………..…41 ВИСНОВКИ………………………………………………………………..…82 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………84 ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Зміна цілей освіти, зміщення акцентів з формування знань, умінь та навичок вихованців закладу дошкільної освіти на його особистісний розвиток та формування життєвої компетентності, а отже, реалізація принципу дитиноцентризму зумовлює нові підходи до розуміння того, якою є якісна дошкільна освіта. Вона має відповідати державним вимогам, суспільно-культурним цінностям країни і бути спроможною задовольнити вимоги та потреби споживачів, що постійно зростають [3]. За сучасними науковими підходами, якість освіти характеризують як сукупність критеріїв – умов, управління, освітнього процесу і результатів цього процесу. Про умови можна говорити в широкому і вузькому сенсі. На державному рівні – це створення нормативно-правової та науково-методичної бази, фінансове забезпечення, підготовка кваліфікованих кадрів тощо. У межах конкретного закладу дошкільної освіти – це формування розвивального середовища, добір кваліфікованих кадрів та підвищення їхньої фахової майстерності, організація освітнього процесу тощо. При оцінюванні якості дошкільної освіти слід застосовувати полікритеріальний підхід, використовуючи низку критеріїв, зокрема [13]: • забезпечення умов для ефективного розв’язання освітніх завдань; • управління закладом дошкільної освіти, спрямоване на оптимальну організацію надання освітніх послуг, які задовольнили б запити батьків і держави; • створення розвивального освітнього середовища, що забезпечує дитині гармонійний розвиток; • організація освітнього процесу, під час якого в дитини формуються життєво необхідні навички та базові якості особистості; • результат освітньої діяльності – рівень особистісних досягнень старшого дошкільника на порозі школи. Усі визначені критерії є важливими, і їх оцінки в сукупності дають змогу отримати уявлення про якість дошкільної освіти в цілому. Проблема якості дошкільної освіти відображена у наукових працях В. Алямовської, Л. Артемової, О. Кононко, О. Коваленко, К. Крутій, Н. Лисенко, Т. Лукіної, О. Янко та ін. К. Крутій переконана, що кожний сучасний заклад дошкільної освіти в Україні має постійно доводити свою привабливість, необхідність, іміджевий статус [40]. Законодавчою базою формування системи внутрішнього забезпечення якості виступає Закон України «Про освіту» в якому відповідно до частини 2 статті 41 метою розбудови та функціонування системи забезпечення якості освіти в Україні є [23]: • гарантування якості освіти; • формування довіри суспільства до системи та закладів освіти, органів управління освітою; • постійне та послідовне підвищення якості освіти; • допомога закладам освіти та іншим суб’єктам освітньої діяльності у підвищенні якості освіти. При оцінюванні якості дошкільної освіти беруть до уваги низку критеріїв: - забезпечення умов для ефективного розв’язання освітніх завдань; - управління закладом дошкільної освіти, спрямоване на оптимальну організацію надання освітніх послуг, які задовольнили б запити батьків і держави; - створення розвивального освітнього середовища, що забезпечує дитині гармонійний розвиток; - організація освітнього процесу, під час якого в дитини формуються життєво необхідні навички та базові якості особистості; - результат освітньої діяльності – рівень особистісних досягнень старшого дошкільника на порозі початкової школи [9], [50], [98]. Запровадження внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладі дошкільної освіти – стратегічне рішення, яке може допомогти поліпшити його загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо ефективного та сталого розвитку. Важливо розглядати внутрішню систему забезпечення якості освіти не як окремий напрям, а як політику грамотної комплексної побудови діяльності закладу дошкільної освіти [13], [83], [90]. Отже, безумовна актуальність зазначеної вище проблеми зумовила вибір теми кваліфікаційної роботи: «Моделювання внутрішньої системи забезпечення якості освіти у ЗДО. Об’єкт дослідження – управління закладом дошкільної освіти. Предмет дослідження – система внутрішнього забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у закладі дошкільної освіти. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати модель внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у закладі дошкільної освіти, провести самооцінювання освітньої та управлінської діяльності у закладі дошкільної освіти. Завдання дослідження: 1. На підставі аналізу педагогічної, навчальної літератури та нормативної документації визначити теоретико-методологічні засади розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у закладі дошкільної освіти. 2. Обґрунтувати зміст, структуру та сутнісні характеристики вимог та критеріїв для оцінювання якості освітньої діяльності, управлінських процесів у закладі дошкільної освіти. 3. В ході проведення комплексного самооцінювання визначити досягнення та проблеми в освітній діяльності й управлінському процесі, шляхи їх удосконалення. Визначити заходи для функціонування системи якості освітньої діяльності та подальшого розвитку закладу. Для вирішення поставлених завдань та досягнення мети використовувалися загальнонаукові методи дослідження: теоретичні – теоретико-методологічний аналіз педагогічної, навчальної літератури та нормативної документації щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти у закладах дошкільної освіти; обґрунтування вимог та критеріїв для оцінювання якості освітньої діяльності та управлінських процесів; емпіричні – спостереження та самоспостереження, діагностичні (бесіди, анкетування), вивчення документації, метою яких було з’ясування складових внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладах дошкільної освіти; педагогічний експеримент (самооцінювання) для апробації експериментальної системи управління досліджуваним процесом; узагальнення – узагальнення теоретичних та експериментальних висновків. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що на основі аналізу наукових здобутків розроблено, теоретично обґрунтовано та експериментально підтверджено ефективність системи внутрішнього забезпечення якості освіти, яка включає зовнішні стимули та внутрішні інструменти, передбачає узгоджену взаємодію усіх учасників освітнього процесу та управлінської діяльності, їх аналіз і прогнозування на засадах комплексного самооцінювання. Практичне значення полягає в їх достатній готовності до впровадження в процес управління закладом дошкільної освіти. Розроблено діагностичний комплекс для оцінки якості освітньої діяльності та якості освіти.