0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕРСОНАЛУ (ID:268652)

Тип роботи: магістерська
Сторінок: 64
Рік виконання: 2018
Вартість: 2000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕРСОНАЛУ 1.1. Етимологія поняття «корпоративна культура» та його сутність в системі управління персоналом 1.2. Типи, структура та функції корпоративної культури 1.3. Вітчизняний та зарубіжний досвід розвитку корпоративної культури Висновки до розділу 1 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ТА ТРУДОВИХ ПОКАЗНИКІВ ТОВ НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» 2.1. Загальна характеристика підприємства ТОВ НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» 2.2. Аналіз фінансово-економічних показників діяльності підприємства 2.3. Аналіз трудових показників підприємства ТОВ НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» 2.3.1. Аналіз якісного, кількісного складу та руху персоналу 2.3.2. Аналіз фонду робочого часу 2.3.3. Аналіз продуктивності праці Висновки до розділу 2 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА МЕТОДІВ УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ ПЕРСОНАЛУ 3.1. Аналіз та оцінка корпоративної культури ТОВ НВП «ЕНЕРГО-ПЛЮС» 3.2. Шляхи підвищення рівня корпоративної культури на підприємстві 3.3. Соціальна та економічна ефективність запропонованих заходів Висновки до розділу 3 ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Актуальність теми курсового проекту обумовлена тим, що нині однією з основних проблем є виникнення кризи соціально-психологічної атмосфери в організаціях у зв'язку з відсутністю системної і цілеспрямованої роботи по розвитку і адаптації корпоративної культури до умов, що змінюються, – зовнішнього і внутрішнього середовища. Дocлiджeння в цiй cфepi здiйcнювали такi вчeнi як: Л.Е. Opбан-Лeмбpик, Ю.І. Палexа, В.В. Cтадник, М.А. Мoxна, Г.Л. Xаєт , О.Л. Єcькoв , С.В. Кoвалeвcький та iншi. Аджe, кopпopативна кyльтypа вiдiгpає важливy poль y визначeннi й peалiзацiї yпpавлiнcькoї дiяльнocтi організації. Предметом дослідження курсового проекту виступають теоретичні та практичні підходи, методичні рекомендації щодо напрямків удосконалення формування та розвитку корпоративної культури на підприємстві. Об’єктом є формування та розвиток корпоративної культури у господарській діяльності підприємства. Метою курсового проекту є дослідження теоретичних, методологічних та практичних аспектів з приводу формування та розвитку корпоративної культури персоналу на підприємстві. Досягнення мети передбачає розв’язання наступних завдань: дати визначення поняттю «корпоративна культура» та з’ясувати його сутність в системі управління персоналом; визначити механізм та особливості формування корпоративної культури персоналу; надати характеристику підприємства; проаналізувати модель розвитку корпоративної культури на підприємстві; обґрунтувати необхідність щодо покращення рівня корпоративної культури на підприємстві; запропонувати шляхи підвищення рівня корпоративної культури на підприємстві; провести розрахунок економічної ефективності запропонованих заходів. В курсовому проекті використано наступні методи дослідження: аналізу та синтезу (для розгляду термінів, явищ з урахуванням їх індивідуальних властивостей або ознак); системно-структурний метод (використаний для аналізу фінансового стану та виявлення структурних змін в трудових показниках підприємства); графічний метод (для відображення отриманих результатів статистичного аналізу); абстрактно-логічний метод (для визначення основних характеристик); економіко-математичний метод (для визначення інтегрального показника рівня корпоративної культури).