Зразок роботи
Педагогіка партнерства – напрямок педагогіки, в тому числі системні методи і прийоми виховання і навчання на засадах гуманізму та творчого підходу до розвитку особистості.
Відповідно до педагогіки партнерства учень – це добровільний і зацікавлений партнер, однодумець, рівноправний учасник освітнього процесу, дбайливий і відповідальний за його результати.
Проблема взаємодії між учасниками освітнього процесу на засадах педагогіки партнерства висвітлена у працях зарубіжних і вітчизняних учених. Так, у 60-70 роках ХХ століття Р. Бенедикт, О. Больнов, Р. Лохнер, М. Мід, Б. Ананьєв, К. Корсак, В. Куліков здійснили наукові розвідки того чи іншого аспекту партнерства в контексті освітніх змін; В. Сухомлинський, О. Захаренко, Ш. Амонашвілі впроваджували появу зразків його практичного застосування в школі. Завданням гуманізації освіти є реалізація демократичного підходу, який має базуватися не лише на методологічних, а й на аксіологічних засадах партнерства. На це звертають увагу відомі українські дослідники гуманістичної освіти і виховання, проблем розвитку особистості (Д. Пащенко, В. Андрущенко, С. Гончаренко, І. Бех, І. Зязюн, В. Кузь, А. Хуторський, Л. Вовк, О. Савченко, Г. Балл, В. Сухомлинський, В. Кремень, В. Бондар, М. Ярмаченко) .
Враховуючи сучасні вимоги до вчителя та його взаємодії в процесі професійної діяльності, проблема педагогіки партнерства у взаємодії учасників навчально-виховного процесу є актуальною та потребує подальшого дослідження.
Мета дослідження полягає в теоретичному аналізі і практичному дослідженні особливостей управління розвитком в ІАЛ НУБіП України на основі педагогіки партнерства.
Об᾿єкт дослідження - розвиток закладу загальної середньої освіти.
Предмет дослідження – особливості розвитку закладу загальної середньої освіти на основі педагогіки партнерства.
Завдання дослідження магістерської роботи :
На основі літературних джерел визначити стан розробленої проблеми.
Висвітлити методичні засади управління розвитком ЗЗСО на основі педагогіки партнерства.
Розкрити зміст та особливості управління розвитком ІАЛ НУБіП України на основі педагогіки партнерства.
Розробити методичні рекомендації педагогічним працівникам, щодо управління розвитком ІАЛ НУБіП України на основі педагогіки партнерства.
Методи дослідження. Для розв’язання поставлених завдань використано комплекс методів дослідження: історико-логічний та теоретичний аналіз зарубіжної та вітчизняної науково-педагогічної літератури, законодавчих актів України, порівняння та зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему; емпіричні: педагогічне спостереження, анкетування; вивчення, узагальнення системи і змісту організація розвитку закладу загальної середньої освіти на основі педагогіки партнерства.