Управління попитом на енектричну енергію з використанням сучасних ринкових механізмів (ID:891122)
Зміст
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ОГЛЯД МОЖЛИВОСТЕЙ КЕРУВАННЯ ПОПИТОМ НА ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕРГІЮ В УКРАЇНІ ТА СВІТІ
1.1.Огляд сучасного ринку електроенернетики України.
1.1.1. Аналіз особливостей нормативно-правової бази України в сфері енергетики.
1.1.2. Тенденції розвитку електроенергетичного ринку України.
1.2. Сучасні тенденції управління попитом.
1.2.1. Актуальні проблеми електроенергетики.
1.3. Аналіз та класифікація споживачів електричної енергії.
1.3.1. Специфіка роботи різних категорій споживачів.
1.3.2. Особливості площадок вимірювання споживання електроенергії.
1.3.3. Наявність маневрених потужностей.
1.4. Перспективи подальшого розвитку управління попитом на електричну енергію.
Висновок до 1 розділу
РОЗДІЛ 2. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИРІШЕННЯ ЗАДАЧ МАТЕМАТИЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ
2.1. .Аналіз задач енергетики та їх особливості.
2.2. Огляд методів та моделей математичного моделювання в енергетиці.
2.2.1. Статистичні методи прогнозування попиту на електричну енергію.
2.2.2. Економетричні моделі та їх використання в управлінні попитом.
2.2.3.Оптимізаційні моделі для планування та розподілу електричної енергії.
2.3. Використання методів математичного моделювання для вирішення задач управління попитом на електричну енергію.
2.4. Використання алгоритмів оптимізації для ефективного управління попитом.
Висновок до 2 розділу
РОЗДІЛ 3. ПРОГНОЗУВАННЯ ПОПИТУ НА ЕЛЕКТРИЧНУ ЕНЕГІЮ НЕПОБУТОВОГО СПОЖИВАЧА
3.1. Аналіз питань, пов'язаних з прогнозуванням на ринку електричної енергії України.
3.2. Огляд методів прогнозування попиту на електричну енергію.
3.3. Формування загальних характеристик для прогнозування.
3.4. Формування та вдосконалення методів прогнозування.
3.5. Програмне забезпечення та методика розрахунку.
3.5.1. Прогнозування цінових показників спотових ринків.
3.6. Перевірка достовірності результатів.
Висновок до 3 розділу
РОЗДІЛ 4. СТАРТАП ЗІ СТВОРЕННЯ БІЗНЕС МОДЕЛІ
4.1.Опис ідеї стартапу.
4.1.1. Унікальність та інноваційність ідеї.
4.2. Аналіз конкурентних програмних продуктів.
4.2.1. Огляд існуючих програмних продуктів у сфері управління попитом на електричну енергію.
4.2.2. Визначення конкурентних переваг пропонованого стартапу.
4.3. Комерціалізація методики прогнозування.
4.3.1. Визначення потенційних ринків та клієнтів для стартапу.
4.3.2. Розробка стратегії комерціалізації та бізнес-моделі.
4.4. Пошук цільової аудиторії.
4.4.1. Розробка маркетингових стратегій для залучення цільової аудиторії.
4.5. Формування комерційної пропозиції
4.5.1. Опис основних характеристик та переваг продукту.
4.5.2. Розробка стратегії ціноутворення та продажу.
Висновок до 4 розділу
ВИСНОВКИ
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Зразок роботи
ВСТУП
Енергія – це кров, яка циркулює в жилах економіки та соціального добробуту. Енергія необхідна для зростання, конкурентоспроможності країни та зайнятості її населення. Виробництво та використання енергії має великий вплив на економіку будь якої країни. Проте цю центральну роль енергетики загалом сприймають і визнають лише під час серйозних криз (нафтові шоки, Чорнобиль, війна в Перській затоці, російсько-українська війна). У наступні роки Україні доведеться прийняти стратегічні енергетичні виклики, які матимуть вплив спрямований на простого громадянина та споживача, і тому доцільно розробити відповідну стратегію енергетичної політики та інструментів, доступних для реалізації цього проєкту.
Електроенергетика є одним із найважливіших інфраструктурних секторів української економіки, і сьогодні Україна переживає подальшу ринкову трансформацію. Електрика має багато важливих переваг перед іншими енергоносіями. Однак його унікальність як продукту полягає в наявності організаційних обмежень.
Зберігання та накопичення. Цей фактор впливає на надійність енергосистеми. Актуальним завданням усіх учасників ринку електроенергії в сучасних умовах є формування симбіозу контрактної та рівноважної форм ринку та інтеграція електроенергетичної системи на міжнародному рівні, подальший розвиток системи взаємодії України з сусідніми енергосистемами
Удосконалення методів управління та регулювання, а також зміцнення учасників на основі регулювання діяльності та правового регулювання. У сучасних умовах питання управління є особливо актуальними для вітчизняної енергетики.
Забезпечення стандартів якості електроенергії, пов’язаних із попитом та споживанням електроенергії (енергоефективність) та інтеграція до європейського ринку електроенергії.Також передбачається адаптація Об’єднаної енергетичної системи України (ОЕС) з регіональними електромережами, що працюють на основі
альтернативних та відновлюваних джерел енергії.
Для розвитку існуючих енергосистем та їх функціонування на більш високому рівні якості рекомендується впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у сфері електропостачання та моніторингу електромереж. Нова модернізована енергосистема повинна відповідати таким вимогам, як узгоджене управління, що робить її більш енергоефективною та економічною. Обмін також має відбуватися за допомогою взаємодії між електростанціями та транспортними та розподільними компаніями, що займаються транспортуванням і розподілом електроенергії споживачам. Попит на електроенергію має природні добові та сезонні коливання. Останнім часом галузь перейшла від централізованого до ринкового управління та характеризується відносною повільністю у впровадженні ринкових механізмів коригування графіків навантаження в електроенергетичній системі, при цьому специфіка галузі та самого продукту створюють певні труднощі переходу до управління попитом на електроенергію на основі ринкових принципів. Це створює певні труднощі в електропостачанні. Одним із перспективних напрямків вирішення окреслених вище проблем є впровадження інформаційних технологій у сферу енергопостачання та сучасних методів управління попитом в енергетиці. Існуючі системи електроенергії недостатньо розкриті, і необхідні подальші дослідження щодо впровадження ринкових механізмів
. Мета дослідження – з’ясувати передумови та механізми формування інтелектуальної енергетичної системи в Україні в умовах реформування оптового та роздрібного ринку електроенергії. Для досягнення поставленої мети необхідно: визначити проблеми та перспективи розвитку вітчизняної електроенергетики; обґрунтувати необхідність впровадження інформаційних технологій для вирішення проблем управління попитом і споживанням електроенергії; запропонувати заходи щодо розроблення дієвого механізму модернізації та інформатизації вітчизняної електроенергетики, що відповідав би сучасним вимогам якості та надійності поставок електроенергії.
Інші роботи з даної категорії: