СтудентАспірант
0 800 330 485
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 19:00
Субота вихідний
Неділя
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методичні особливості проведення уроків з теми “Алгоритми та програми ” в 5 класі (за підручником Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.) (ID:1269564)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 40
Рік виконання: 2024
Вартість: 23
Купити цю роботу
Зміст
Для досягнення даної мети було поставлено такі завдання: 1. Розглянути методичні аспекти алгоритмізації та програмування у шкільному курсі. 2. Проаналізувати Аналіз підручника «Інформатика 5 клас»(Ривкінд. Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько В.В.). 3. Скласти планування уроків з інформатики у 5 класі. 4. Дослідити зміст навчального матеріалу та вимоги щодо оцінювання учнів. 5. Запропонувати застосування нетрадиційних уроків при вивчені теми «Алгоритми та програми». 6. 7. Запропонувати засоби контролю знань за допомогою дидактичних ігор. Розробити урок «Алгоритми розгалужування» 5 клас. 8. Запропонувати використання «ІнфоНІС» при проведення уроків з теми
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Алгоритмізація та програмування: основи інформатики у шкільному курсі У школі є багато різних точок зору на інновації. «Цифрова творчість» — це найбільш традиційна тема, яка охоплює навчання основним комп’ютерним інструментам, різним прикладним програмам, електронній пошті тощо. Змістова лінія «Цифрова грамотність» також є важливою частиною навчання. Цифрова грамотність включає здатність знаходити та оцінювати інформацію в Інтернеті, а також розуміння основних принципів інформаційної безпеки та конфіденційності. Розглядається значення інформації в сучасному світі та її вплив на суспільство, розвиток особистості та ефективну комунікацію в Інтернеті, серед іншого. Алгоритмізація та програмування, з іншого боку, є основним компонентом навчання інформатики (до 40 % навчального часу) [4]. Учні вивчають основи створення алгоритмів, написання програм на мовах програмування та вирішення завдань за допомогою програм. Учні з різних поглядів вважають вивчення алгоритмізації та програмування важливими. Оскільки програмування вимагає розробки алгоритмів для вирішення конкретних завдань, воно розвиває логічне й аналітичне мислення. Крім того, існує багато способів досягти одного, що сприяє розвитку творчих і креативних здібностей учнів. Розвиток програмування та алгоритмізації: основи інформатики. Учні можуть зіткнутися з різними проблемами, які потребують вирішення, тому програмування допомагає їм бути рішучими та витривалими 6 [2]. Обчислювальне мислення учнів розвивається завдяки розумінню алгоритмізації та програмування.