0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Формування медіаграмотності у процесі створення і використання ресурсів освітнього сайту (ID:243269)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 63
Рік виконання: 2013
Вартість: 300
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ ………………………………………………….………………………...…3 Розділ 1. Дидактичні основи та теоретико-методологічні засади медіаосвіти...............................................................................................................7 1.1 Роль та значення медіаграмотності та її висвітлення в психолого-педагогічній літературі……………………………………………………….…..7 1.2. Формування пошукових вмінь, порівняння основних шляхів та методів аналізу, функціонального осмислення і створення новин, засобами освітнього сайту…………………………………………………….………………………...16 Розділ ІІ. Особливості набуття відповідних компетентностей у процесі роботи з блоком новин на сайті факультету……………………..…..…….…..22 2.1. Організація, підтримка та проектний розвиток блоку новин на сайті факультету та результати його впровадження в навчально-виховній діяльності учнів……………………………………………………….....……....22 2.2. Методика пошуку, відбору, систематизації та використання аудіовізуальної та друкованої інформації з метою формування практичних навичок та критичного сприйняття інформаційного простору……….…...…27 Висновки…………………………………………………………………………35 Список використаних джерел…………………………………………………..37 Додатки…………………………………………………………………………...42
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Розділ 1. Дидактичні основи та теоретико-методологічні засади медіаосвіти. 1.1 Роль та значення медіаграмотності та її висвітлення в психолого-педагогічній літературі. Результатом медіаосвіти має бути підвищення рівня медіакомпетенції, або її ще називають медіаграмотністю, яка полягає в сукупності мотивів, знань, умінь і можливостей, що сприяють добору, використанню, критичному аналізу, оцінюванню, створенню та передачі медіатекстів різних форм, жанрів, а також аналізові складних процесів функціонування медіа в суспільстві. Вважається, що термін «медіаграмотність» походить від термінів «критичне бачення» та «візуальна грамотність». Також використовуються такі терміни, як «технологічна грамотність», «інформаційна грамотність», «комп’ютерна грамотність» тощо.