Зразок роботи
ВСТУП
Для виконання основних завдань комп’ютерної обробки даних в сучасних офісах доцільно використовувати не окремі програми, а інтегровані пакети офісного обслуговування, так як в них реалізується не просто об'єднання великих автономних програм в пакети, а їх інтеграція в прикладні програмні комплекси, що означає їх повну уніфікацію. Програми в них мають загальний користувальницький інтерфейс і однакові підходи до вирішення типових задач з управління файлами, форматування, друку, роботі з електронною поштою і т. ін .
В даний час на ринку прикладних офісних програмних продуктів домінують пакети фірми Microsoft Office 97 і 2000. Останні версії цих офісних комплексів містять засоби колективної роботи, більш тісної інтеграції компонентів, а також засоби взаємодії з Інтернет.
Основні програми Microsoft Office:
• Word - текстовий процесор, призначений для створення і редагування текстових документів;
• Excel - табличний процесор, призначений для обробки табличних даних і виконання складних обчислень;
• Access - система управління базами даних, призначена для організації роботи з великими обсягами даних;
• Power Point - система підготовки електронних презентацій, призначена для підготовки і проведення презентацій;
• Outlook - менеджер персональної інформації, призначений для забезпечення уніфікованого доступу до корпоративної інформації;
• FrontPage - система редагування Web-вузлів, призначена для створення та оновлення Web-вузлів;
• Photo Draw - графічний редактор, призначений для створення і редагування малюнків і ділової графіки;
• Publisher - настільна видавнича система, призначена для створення професійно оформлених публікацій;
• Small Business Tools - спеціалізований інструментарій , призначений для роботи з інформацією і здійснення бізнес - аналізу ;
• Internet Explorer.- Web - оглядач для мережі Інтернет , призначений для пошуку даних різного типу .
У даній роботі я хотів би розглянути роботу основних додатків Microsoft Office.
РОЗДІЛ 1. ОФОРМЛЕННЯ І РОБОТА З МИТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ
Мета роботи: Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування.
Завдання 1. Оформлення і робота з митною документацією
1. За темою: «Особливості нарахування та сплати ПДВ при здійсненні експортно-імпортних операцій» підібрати та опрацювати літературу митного спрямування.
2. Знайти основні нормативні документи щодо заданої теми. Знайдені нормативні документи зберегти у власній папці з назвою Нормативні документи_Ваше прізвище_Група.
3. Скласти план для розкриття заданої теми.
4. За пунктами плану скласти реферат. У тексті реферату зробити гіперпосилання на частини документів, які цитуються у рефераті. Гіперпосилання робити на документи, що збережені у власній папці з назвою Нормативні документи_Ваше прізвище_Група.
5. Створити Анотацію до реферату.
6. Оформити матеріал відповідно до вимог методичних рекомендацій за допомогою MS Word.
7. Файл зберегти під назвою – розділ1 (Прізвище).doc.
8. Повний текст всього реферату навести у результатах роботи цього розділу.
План
1. Загальні відомості про нарахування податку на додану вартість
2. Визначення платників ПДВ при експорті та імпорті товарів
3. Дата виникнення зобов’язань
4. Експорт із залученням комісіонера
5. База оподаткування ПДВ
6. Ставки ПДВ
7. Оподаткування ПДВ операцій у сфері зовнішньоекономічної діяльності, в залежності від обраного митного режиму при переміщенні товарів через митний кордон
8. Дата виникнення права на податковий кредит
9. Порядок визначення суми податку, який підлягає сплаті
10. Оподаткування ПДВ операцій з експорту без вивезення товару та імпорту товару без його ввезення на митну територію України
Завдання 2. Переклад тексту митного спрямування на російську та англійську мови
За допомогою програми RUTA-Плай перекласти Анотацію з завдання 1 на російську мову з редагуванням. Зберегти переклад в окремому файлі переклад-рус.doc. За допомогою перекладача Socrat (Promt, Magic Gooddy, Stulys тощо) перекласти Анотацію з російської мови на англійську мову. Зберегти переклад в окремому файлі переклад-англ.doc.
Повний текст перекладів навести у результатах роботи цього розділу.
РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ
Мета: Закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД.
Завдання. Створення таблиць. Розрахунки в митній справі за допомогою MS Excel
1. В Україну з Польщі періодично надходять вантажі. Визначити ставку акцизного збору та нарахувати акцизний збір та ПДВ на наступні товари:
Взуття з гумовим верхом (код – 6401 10 10 00) – 2000 шт. по ціні 55 дол.;
Водонепроникне взуття (код – 6401 10 10 00) – 1500 шт. по ціні 35 дол.;
Парасольки від сонця (6601 10 00 00) – 300 шт. по ціні 15 дол.;
Парасольки садові (6601 10 00 00) – 200 шт. по ціні 10 дол.;
Парасольки-палиці (6601 10 00 00) – 400 шт. по ціні 25 дол.;
Капелюшки з фетру (6501 00 00 00) – 800 шт. по ціні 28 дол..
Створити таблицю 2.1 «Ставки акцизного збору, мита та ПДВ».
Таблиця 2.1
Ставки акцизного збору, мита та ПДВ
Повна Пільгова
Ставка АЗ 10% 5%
Ставка мита 20% 10%
Ставка ПДВ 20% 20%
2. Створити таблицю 2.2 «Розрахунок платежів» та занести дані (в комірки з Х) та зробити розрахунки (в комірках з ?) за допомогою логічних, статистичних та функцій ВПР (курс дол. – 27 грн.). Одиниці виміру та тип ставки задати як спискову структуру. Сума ПДВ розраховується за формулою:
.
Таблиця 2.2
Розрахунок платежів
Назва товару Код товару Кількість товару Одиниці виміру Ціна товару, грн. Митна вартість, грн. Тип ставки Ставка мита Сума мита, грн. Ставка АЗ Сума АЗ, грн. Ставка ПДВ Сума ПДВ, грн. Загальна сума платежів, грн.
Х Х Х Х Х ? ? ? ? ? ? ?
Всього ? ? ? ?
3. Знайти кількість товарів з повною ставкою АЗ та мита та загальну суму ПДВ з пільговою ставкою.
4. За допомогою умовного форматування виділити кольором товар, з сумою ПДВ меншою середньої суми ПДВ.
5. Побудувати діаграму нарахованого ПДВ для товарів. Вказати заголовок, підписати вісі та легенду діаграми. Вид діаграми, кольори, розташування легенди вибрати самостійно.
6. Файл назвати – розділ2.xls.
РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ
Мета: закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи.
Завдання
В середовищі MS Access виконати завдання 1, 2, 3: створити базу даних до заданої митної тематики згідно варіанту; створити відповідні запити, звіти, форми.
В ході роботи описати виконання дій по кожному пункту завдання.
В результаті роботи відобразити результати по кожному виконаному завданню (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати).
Базу даних зберегти під назвою – Розділ3 (Прізвище). mdb .
Завдання 1. Створення БД. Встановлення зв’язків між таблицями. Заповнення таблиць
За допомогою MS Access: створити БД «Декларація платежів»
1.1. Створити 5 таблиць, які містять наступну інформацію:
Таблиця 3.1
Облік платежів
Реєстраційний номер ВМД Код типу платежу Код товару Код країни походження Митна вартість Сума платежу Код валюти
Таблиця 3.2
Товари
Код товару по ТН ЗЕД Назва товару
Таблиця 3.3
Країни
Код країни Назва країни
Таблиця 3.4
Платежі
Код типу платежу Назва платежу
Таблиця 3.5
Валюти
Код валюти Назва валюти
Ключовим полем в усіх таблицях зробити 1 поле.
1.2. Внести інформацію (10 записів) в таблиці «Валюти», «Платежі», «Країни», «Товари» самостійно або з додатку.
1.3. За допомогою Майстра підстановок створити поля зі списками для введення даних в таблицю «Облік платежів» з відповідних таблиць.
1.4. Встановити через Схему даних зв’язки між таблицями по ключовим полям. Забезпечити цілісність даних.
1.5. Ввести дані в таблицю «Облік платежів» – не менше 10 записів, використовуючи списки підстановок з відповідних таблиць.
1.6. У таблицю «Облік платежів» додати поле «Дата платежу». Ввести дані в записи нового поля.
1.7. Сортування:
а) відсортувати таблицю «Платежі» по коду по зростанню.
б) розташувати дані в таблиці «Облік платежів» по зростанню по датам платежу.
1.8. Прості фільтри:
а) встановити фільтр для записів про платежі за товари, вироблені в Росії, і митна вартість яких більше 5000 грн.
б) встановити фільтр для записів про платежі, сума яких лежить в межах від 1000 грн. до 5000 грн.
Завдання 2. Пошук даних. Створення форм та запитів
2.1. Створити запити:
Запит 1 (з параметром). За заданим кодом платежу отримати перелік платежів, митна вартість яких лежить в межах від 5000 грн. до 10000 грн. В запиті відобразити: реєстраційний номер ВМД, назву товару, митну вартість, країну-виробника товару, суму платежів. Відсортувати дані по реєстраційному номеру ВМД.
Запит 2. Підрахувати суму платежів по ВМД з кожного типу платежу.
Запит 3. Створити запит (для звіту 2), який повинен містити інформацію: номер ВМД, назва товару, митна вартість, назва платежу, сума платежу. Впорядкувати дані по коду товару.
2.2. Створити форми:
a) автоформи для таблиць «Облік платежів», «Платежі», «Валюти», «Країни»;
b) власну для таблиці «Товари» за допомогою Майстра форм.
с) створити кнопкову форму, яка встановлює перехід на таблиці, форми та звіти бази даних.
Завдання 3. Створення звітів
3.1. Створити звіти:
Звіт 1. Створити звіт «Облік платежів». Згрупувати дані по коду платежу. Знайти кількість ВМД по Звіту. Зберегти під ім’ям «Облік платежів».
Таблиця 3.6
Облік платежів
Номер ВМД Код платежу Код товару Митна вартість Сума платежу
Звіт 2. Створити звіт на підставі запиту 3 про платежі за товари, який повинен мати наступний вигляд:
Платежі
Код товару_____________________
Назва товару Реєстраційний номер ВМД Митна вартість Назва платежу Сума платежу
Сума платежу по коду товару _________(грн.)
Загальна сума платежів по звіту _________(грн.)
Згрупувати дані по коду товарів. Поля Сума платежу по коду товару та Загальна сума платежів по звіту створити за допомогою ПОСТРОИТЕЛЯ ВЫРАЖЕНИЙ відповідно в Примечаниях группы та Примечаниях отчета.
Додати номер сторінки та дату створення звіту. Зробити відповідне форматування звіту (колір, шрифт, фон, вирівнювання тощо). Зберегти звіт під ім’ям «Платежі».
РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Мета: закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint.
Завдання. Створення мультимедійної презентації
Створити презентацію засобами Microsoft PowerPoint для відображення результатів виконання завдань навчальної практики. Правила та вимоги щодо створення презентації див. у методичці.
В ході роботи описати виконання дій по створенню презентації.
В результаті роботи відобразити скриншоти слайдів (6-8 слайдів на сторінці), які обов’язково пронумерувати.
Презентацію зберегти під назвою – розділ4 (Прізвище). ppt .
ВИСНОВОК
В процесі виконання даної роботи мною було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office: Word,Excel, Access та Power Point.
В першому розділі мною було закріплено навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою; вдосконалено вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; я оволодів навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалив вміння якісного перекладу текстів митного спрямування.
Другий розділ було присвячено закріпленню навичок в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконаленню вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, митного спрямування, прогнозування ЗЕД.
В третьому розділі я закріпив навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалив вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи.
Останній, четвертий розгляд закріплює знання із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint.