0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Товарна номенклатура ЗЕД. УКТ ЗЕД (ID:381124)

Тип роботи: звіт з практики
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 89
Рік виконання: 2020
Вартість: 400
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 6 РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА ЗЕД. УКТ ЗЕД 8 ЗАВДАННЯ 1.1. ОФОРМЛЕННЯ І РОБОТА З МИТНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ 8 1.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 8 1.1.2. ХІД РОБОТИ 9 1.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 11 ЗАВДАННЯ 1.2. ПЕРЕКЛАД ТЕКСТУ МИТНОГО СПРЯМУВАННЯ НА РОСІЙСЬКУ ТА АНГЛІЙСЬКУ МОВИ 25 1.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 25 1.2.2. ХІД РОБОТИ 26 1.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 28 РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ 30 ЗАВДАННЯ 2. СТВОРЕННЯ ТАБЛИЦЬ. РОЗРАХУНКИ В МИТНІЙ СПРАВІ ЗА ДОПОМОГОЮ MS EXCEL 2010 30 2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 30 2.2 ХІД РОБОТИ 32 1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 41 РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ 42 ЗАВДАННЯ 3 42 ЗАВДАННЯ 3.1. СТВОРЕННЯ БД. ВСТАНОВЛЕННЯ ЗВ’ЯЗКІВ МІЖ ТАБЛИЦЯМИ. ЗАПОВНЕННЯ ТАБЛИЦЬ. ПОШУК ДАНИХ 42 3.1.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 42 3.1.2. ХІД РОБОТИ 44 3.1.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 53 ЗАВДАННЯ 3.2. СТВОРЕННЯ ФОРМ ТА ЗАПИТІВ 55 3.2.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 55 3.2.2. ХІД РОБОТИ 56 3.2.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 66 ЗАВДАННЯ 3.3. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ 69 3.3.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 69 3.3.2. ХІД РОБОТИ 70 3.3.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 77 РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ 80 ЗАВДАННЯ 4. СТВОРЕННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ПРЕЗЕНТАЦІЇ 80 4.1. УМОВА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАВДАННЯ 80 4.2. ХІД РОБОТИ 80 4.3. РЕЗУЛЬТАТ РОБОТИ 85 ВИСНОВОК 88 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 89 ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА ЗЕД. УКТ ЗЕД План 1. Товарна номенклатура ЗЕД 2. Побудова УКТ ЗЕД 3. Ведення УКТ ЗЕД 4. Класифікація товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД 5. Лабораторні дослідження 6. Оприлюднення рішень щодо класифікації товарів
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Для виконання основних завдань комп’ютерної обробки даних в сучасних офісах доцільно використовувати не окремі програми, а інтегровані пакети офісного обслуговування. Програми в них мають загальний користувальницький інтерфейс і однакові підходи до вирішення типових задач з управління файлами, форматування, друку, роботі з електронною поштою і т. ін. У даній роботі було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office. Метою даної роботи є закріплення здобутих навичок роботи в різних середовищах Microsoft Office за допомогою виконання завдань митного спрямування. Головним завданням практики є: узагальнити свої знання з користування програм Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Access, Microsoft Power Point, електронних перекладачів «Рута-Плай» та «Promt». Також ознайомитися з програмою «QDPro». Мета розділу 1 – Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Мета розділу 2 – закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Метарозділу 3 – закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Метарозділу 4 – закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. За допомогою програмного пакету Microsoft Office опрацювати питання митного спрямування: «Товарна номенклатура ЗЕД. УКТ ЗЕД», висвітлити основні питання, що стосуються української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності, розглянути поняття товарної номенклатури ЗЕД, яка покладена в основу УКТ ЗЕД, висвітлити побудову та порядок ведення УКТ ЗЕД, розглянути класифікацію товарів згідно з вимогами УКТ ЗЕД, приділити увагу лабораторним дослідженням та порядку оприлюднення рішень щодо класифікації товарів. РОЗДІЛ 1. ТОВАРНА НОМЕНКЛАТУРА ЗЕД. УКТ ЗЕД Мета роботи: Закріпити навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою, вдосконалити вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; оволодіти навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалити вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Завдання 1.1. Оформлення і робота з митною документацією 1.1.1. Умова індивідуального завдання 1. За темою: «Товарна номенклатура ЗЕД. УКТ ЗЕД» підібрати та опрацювати літературу митного спрямування. 2. Знайти основні нормативні документи щодо заданої теми. Знайдені нормативні документи зберегти у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 3. Скласти план для розкриття заданої теми. 4. За пунктами плану скласти реферат. У тексті реферату зробити гіперпосилання на частини документів, які цитуються у рефераті. Гіперпосилання робити на документи, що збережені у власній папці з назвою Прізвище_Ім’я_НІП \ Нормативні документи_Ваше прізвище_Група. 5. Оформити матеріал відповідно до вимог методичних рекомендацій за допомогою MSWord. Текст обов’язково супроводжувати: схемами; малюнками; діаграмами; списками; таблицями Гіперпосиланнями. Оформлений матеріал має містити 7-10 сторінок. 6. Вміст реферату повинний мати таку структуру: Тема реферату Анотація План Текст, що розкриває тему реферату згідно пунктів плану Перелік літератури та основних нормативних документів Відповіді на контрольні запитання 7.Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.1.docx. 8. Повний текст всього реферату навести у результатах роботи цього розділу. Завдання 1.2. Переклад тексту митного спрямування на російську та англійську мови 1.2.1. Умова індивідуального завдання 1. Створити Анотацію до реферату. 2. За допомогою програми RUTA-Плай або іншого електронного перекладача перекласти Анотацію до реферату на російську мову з редагуванням. 3. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-рус.docx. 4. За допомогою перекладача перекласти Анотацію перекласти анотацію з російської мови на англійську мову та відредагувати отриманий переклад. 5. Документ зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд 1.2 переклад-англ.docx. 6. Повний текст перекладів навести у результатах роботи цього розділу. РОЗДІЛ 2.ВИРІШЕННЯ МИТНИХ ТА ФІНАНСОВО-ЕКОНОМІЧНИХ ЗАДАЧ Мета: Закріпити навички в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконалити вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, задач митного спрямування, прогнозування ЗЕД. Завдання2. Створення таблиць. Розрахунки в митній справі за допомогою MS Excel2010 1. За заданим варіантом вирішити задачу економічного (фінансового, митного) спрямування. 2. Вирішення кожної задачі оформити у вигляді таблиць з даними та основної (розрахункової) таблиці. https://www.qdpro.com.ua/nbulist 3. При оформленні ходу роботи в звіті послідовність розрахунків супроводжувати відповідними поясненнями по кожному пункту умови завдання. 4. Для наочності вирішення задачі обов’язковим є наявність графіку (діаграми або гістограми) за результатами розв'язаного завдання. 5. Підготувати до друку робочі листи. Додати колонтитули та надрукувати таблицю, яка відображає формули, згідно з якими робились розрахунки. 6. Робочу книгу зберегти з назвою – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. 2.1. Умова індивідуального завдання 1. В Україну зі Словаччини періодично надходять вантажі (10 вантажів). Визначити ставку акцизного збору та нарахувати акцизний збір на наступні товари: Пиво солодове, код 2203000000,кількість 60000 л, вартість 20$за 1 л; Сигарети без фільтру з тютюну, код 24022090010, кількість 80000 шт, вартість 0,7$за шт; Бензини моторні, код 2710002739, 800 кг., вартість 1 кг – 0,6$; Пиво, код 2203000000, кількість 30000 л, вартість 7$за 1 л; Сигарети без фільтру, код 24022090010, кількість 77000 шт, вартість 0,5$за шт; Бензин, код 2710002739, 5 т., вартість 1 кг – 0,7$. Самостійно додати ще 4 товари. Створити таблицю 2.1 «Ставки акцизного збору на окремі товари». Таблиця 2.1 Ставки акцизного збору Коди товарів 2203000000 2402209010 2710002739 Ставка 0,31 15,6 5 грн. за 1 л грн. за 1000 шт Євро за 1000 грн 2. Створити таблицю 2.2 «Розрахунок акцизного збору» та занести дані (в комірки з Х) та зробити розрахунки (в комірках з ?) за допомогою логічних, статистичних та функцій ГПР (курс валют долара США та євро зазначити на день розрахунку-гіперпосилання на джерело). Одиниці виміру задати як спискову структуру. Таблиця 2.2 Розрахунок акцизного збору Код товару Кількість товару Одиниці виміру Вартість, $ Курс, $ Курс, євро Митна вартість, грн. Ставка акцизного збору Сума акцизного збору, грн. Х Х Х Х Х Х ? ? ? 3. Знайти кількість товарів, митна вартість яких більша 300 000 ₴ (митну вартість можна задати іншу). 4. За допомогою умовного форматування відібрати товари з найбільшою та найменшою сумою акцизного збору. 5. Побудувати діаграму нарахованого акцизного збору для товарів. Вказати заголовок, підписати вісі та легенду діаграми. Вид діаграми, кольори, розташування легенди вибрати самостійно. 6. Файл назвати – Прізвище ім’я НІП \ ?_завд_2.xlsx. РОЗДІЛ 3. СТРУКТУРУВАННЯ МИТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА РОБОТА З БАЗОЮ ДАНИХ Мета: закріпити навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалити вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Завдання3 В середовищі MS Access виконати завдання 1, 2, 3: створити базу даних до заданої митної тематики згідно варіанту; створити відповідні запити, звіти, форми. В ході роботи описати виконання дій по кожному пункту завдання 1, 2, 3 подати скріншоти усіх об’єктів у вигляді конструкторів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). В результаті роботи відобразити результати по кожному виконаному завданню, подати скріншоти усіх об’єктів (у вигляді відповідних вікон, які обов’язково підписати). Базу даних зберегти з назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_3.accdd. Завдання 3.1. Створення БД. Встановлення зв’язків між таблицями. Заповнення таблиць. Пошук даних 3.1.1. Умова індивідуального завдання За допомогою MS Access: створити БД «Переміщення громадян», що складається з 5 таблиць: - таблицю «Облік переміщення громадян»: Таблиця 3.1 «Облік переміщення громадян» № п/п Дата переміщення Код громадянства (країни) ПІБ громадянина Код напряму руху Код товару Вага Одиниці виміру Вартість товару у євро Вид декларування Ключовим полем в усіх таблицях зробити 1 поле. таблицю «Товари»: Таблиця 3.2 «Товари» Код товару Назва товару таблицю «Напрям руху» Таблиця 3.3 «Напрям руху» Код напряму Назва таблицю «Країни» Таблиця 3.4 «Країни» Код країни Назва країни Внести в таблиці «Товари», «Країни», «Напрям руху» інформацію по 10 записів з додатку. У третій запис таблиці «Облік переміщення громадян» внести відомості про себе, як про громадянина, що переміщує товар через митний кордон України. Встановити через Схему даних зв’язки між таблицями по ключовим полям. Забезпечити цілісність даних. За допомогою Майстра підстановок створити поля зі списками для введення даних в таблицю «Облік переміщення громадян» з відповідних таблиць. Ввести дані в таблицю «Облік переміщення громадян» – не менше 10 записів, використовуючи списки підстановок з відповідних таблиць. Сортування: а) відсортувати таблицю «Товари» по назві в порядку зростання. б) росташувати дані в таблиці «Облік переміщення громадян» по спаданню по датам оформлення. Прості фільтри: а) встановити фільтр для записів про товари, що переміщуються в режимі транзит за умови усного декларування. б) встановити фільтр для записів про осіб, з громадянством Росії чи Білорусії. Завдання 3.2. Створення форм та запитів 3.2.1. Умова індивідуального завдання Створити запити: Запит 1 (з параметром). За заданим напрямком руху отримати дані про громадян, назву товарів, їх вартість, вагу, вид декларування. Відсортувати дані по даті переміщення. Запит 2. Підрахувати вартість та загальну вагу товарів, що переміщувались кожного місяця минулого року. Запит 3. Створити запит (для звіту 2), який повинен містити інформацію: ПІБ, назва товару, вага, вартість, рік оформлення, місяць. Впорядкувати дані по місяцю. Створити форми: а) автоформи для таблиць «Товари», «Країни», «Напрям руху»; б) власну для таблиці «Облік переміщення громадян» за допомогою Майстра форм. Додайте в область Примітка форми кнопки переходу: - до наступного запису; - до попереднього запису; - додавання нового запису; - видалення поточного запису; - кнопку Закрити, яка закриває цю форму. в) створити кнопкову форму, яка встановлює перехід на таблиці, форми, запити та звіти бази даних. - у верхній частині кнопкової форми, повинне знаходитися назва БД та Прізвище ім’я студента. - у лівому верхньому куті логотип БД або особистий логотип автора. - повинна бути розташована кнопка закриття програми (БД разом з Access). Завдання 3.3. Створення звітів 3.3.1. Умова індивідуального завдання Створити звіти: Звіт 1. Створити звіт «Облік переміщення громадян». Таблиця 3.5 Облік переміщення громадян ПІБ Код громадянства (країни) Код напряму руху Код товару Вага Вартість товару Вид декларування Згрупувати дані по коду напряму руху. Зберегти звіт під ім’ям «Облік переміщення громадян». Звіт 2. Створити звіт на підставі запиту 3. Переміщені товари Місяць оформлення_____________________(номер або назва) ПІБ Назва товару Вартість Вага Вид декларування Середня вартість переміщених товарів за місяць_________(грн.) Середня вага переміщених товарів за місяць________(кг) Кількість товарів по звіту___________ Згрупувати дані по місяцю оформлення. Поля Середня вартість переміщених товарів за місяць, Середня вага переміщених товарів за місяць та Кількість товарів по звіту створити за допомогою ПОСТРОИТЕЛЯ ВЫРАЖЕНИЙ відповідно в Примечаниях группы та Примечаниях отчета. Додати номер сторінки та дату створення звіту. Зробити відповідне форматування звіту (колір, шрифт, фон, вирівнювання тощо). Зберегти звіт під ім’ям «Переміщені товари». РОЗДІЛ 4. ПРЕЗЕНТАЦІЙНЕ ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТАЦІЇ Мета: закріпити навички із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint. Завдання 4. Створення мультимедійної презентації 4.1. Умова індивідуального завдання Створити презентацію засобами Microsoft PowerPoint для відображення результатів виконання завдань навчальної практики. Правила та вимоги щодо створення презентації див. у методичці. В ході роботи описати виконання дій по створенню презентації. В результаті роботи відобразити скриншоти слайдів (6-8 слайдів на сторінці), які обов’язково пронумерувати. Презентацію зберегти під назвою – Прізвище_Ім’я_НІП \ ?_завд_4.pptx. ВИСНОВОК В процесі виконання даної роботи мною було розглянуто роботу основних додатків Microsoft Office: Word,Excel, Accessта PowerPoint. В першому розділі мною було закріплено навички самостійного пошуку та обробки літератури за визначеною тематикою; вдосконалено вміння оформлювати документи митного спрямування за допомогою текстового редактора MS Word, створювати схеми, таблиці та діаграми; я оволодів навичками пошуку документів митного спрямування за допомогою пошукових систем; вдосконалив вміння якісного перекладу текстів митного спрямування. Другий розділ було присвячено закріпленню навичок в обробці даних за допомогою MS Excel, вдосконаленню вміння створювати графіки та діаграми, застосовувати математичні, фінансові, статистичні функції для вирішення фінансово-економічних задач, митного спрямування, прогнозування ЗЕД. В третьому розділі я закріпив навички обробки даних за допомогою MS Access, вдосконалив вміння використовувати фільтри та запити для пошуку інформації, створювати форми та звіти даних з митної справи. Останній, четвертий розгляд закріплює знання із створення мультимедійних презентацій у середовищі Microsoft PowerPoint.