Використання новітніх інформаційних технологій на уроках інформатики (ID:507704)
Зміст
Зміст
ВСТУП………………………………………………………….…………..3
РОЗДІЛ І. ПЛАНИ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАТИКИ У МАЙБУТНЬОМУ…………………………………………………………..……..5
1.1. Бізнес-модель майбутнього…………………………………………...5
1.2. Штучний інтелект та експертні системи……………………………..7
1.3. Віртуальна реальність…………………………………………………8
РОЗДІЛ ІI. ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ В УКРАЇНІ В НАШ ЧАС……………………………………………………………………………….10
2.1. Інформаційні технології у виробництві та споживанні ….…..……10
2.2 Використання новітніх технологій навчання в Україні…………....12
ВИСНОВКИ………………………………………………………….........29
Список використаних джерел…………………………………………….31
Зразок роботи
Інформатизація освіти України вже сьогодні дає певний економіч¬ний ефект, і її вплив на чинники розвитку країни зростатиме. Але за умови, що сучасні інформаційні технології будуть інтегруватися в цій системі, матимуть відповідне програмно-методичне забезпечення навчання студентів основам інформатики, програмування, баз даних, комп'ютерної графіки, технологій тощо.
Слово інформатика походить від французького слова що утворилося в результаті об'єднання термінів (інформація) і (автоматика), що відображає її суть як науки про автоматичне опрацювання інформації. В більшості країн Західної Європи і США використовують інший термін (наука про обчислювальну техніку).
Інформатика — це наука, що вивчає способи створення, зберігання, відтворення, оброблення і передавання інформації засобами комп'ютерної техніки, а також принципи функціонування цих засобів і керування ними. В інформатиці особливу увагу приділяють питанням взаємодії. Методи і засоби взаємодії людини з апаратними і програмними засобами називають інтерфейсом користувача. Відповідно існують апаратні інтерфейси, програмні інтерфейси та апаратно-програмні інтерфейси.
Основним, завданням інформатики є систематизація способів і методів роботи з апаратними і програмними засобами обчислювальної техніки, впровадження найефективніших технологій ав¬томатизації роботи з даними на основі найновіших методичних і технологічних досліджень.
Інформатика - практична наука, її досягнення повинні підтверджуватися практикою.
Об'єктом дослідження є процес навчання інформатики та інших навчальних дисциплін в загальноосвітній середній школі.
Предметом дослідження є зміст, структура та методика використання системи інтегрованих завдань міжпредметного змісту, способи й прийоми їх використання в навчальному процесі з метою формування основ інформаційної культури учнів середньої школи.
Мета дослідження: створити систему інтегрованих завдань міжпредметного змісту з інформатики, використання якої дозволить підвищити ефективність формування основ інформаційної культури школярів. Уточнити методику використання системи міжпредметних завдань у процесі вивчення основ інформатики в середніх загальноосвітніх школах.
викладання основних розділів курсу «Інформатика» відповідно до більшості тем типових програм і з ура¬хуванням останніх змін на світовому ринку програмних продуктів;
можливість використання посібника як початківцями, так і користува¬чами з певним досвідом роботи на персональному комп'ютері;
достатність теоретичних відомостей та ілюстрованості з кожного програ¬много пакету для практичної реалізації його основних положень і вирі¬шення певних завдань;
наведення переліку запитань, практичних завдань, багатоваріантних тес¬тів після кожного розділу і загального глосарію з курсу.
Інші роботи з даної категорії: