0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 08:30 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Історія розвитку інформатики (ID:600703)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 26
Рік виконання: 2022
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ІНФОРМАТИКИ В УКРАЇНІ 4 1.1 Історія виникнення інформатики 4 1.2 Роль українських вчених у становленні та розвитку інформатики 5 РОЗДІЛ 2. СТРУКТУРА УРОКУ ІНФОРМАТИКИ ТА МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ЩОДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ 14 2.1 Структура уроку інформатики в початкових класах 14 2.2 Методичні поради щодо навчання інформатики в загальноосвітніх навчальних закладах 17 ВИСНОВКИ 24 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 25
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність дослідження. Інформатика — це наука, яка вивчає інформаційні системні процеси і системні аспекти інформаційних процесів. Таке визначення природно назвати сінергетичним визначенням інформатики. Фундаментальність інформатики додає не тільки широке і глибоке використання математики, формальних засобів та методів, а спільність і фундаментальність її результатів, їхня універсальна метологічна спрямованість у виробництві знань. У цьому змісті математична інформатика аналогічна математичній фізиці, математичній біології, математичній економіці. Предмет інформатики точно («математично») неможливо визначити в силу його складності, багатосторонності, динамічній мінливості. Проте, можна відзначити наступні три основні галузі інформатики, обумовлені її пізнавальною і прагматичною функціями, її внутрішньою і зовнішньою сутностями (розподіл інформатики як науки і людської діяльності на ті або інші частини залежить від задач, ресурсів, цілей).