Використання програмних додатків для дітей (ID:890131)
Зміст
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………….3
РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМНИХ ДОДАТКІВ ДЛЯ ДІТЕЙ……………………………….……………………….……………...………5
1.1. Додаток Scratch.....………………………………………………………...5
1.2. Додаток «Мишеняткова абетка»…………………………………………7
1.3. Додаток Zoo абетка ……………………………….…………………........8
1.4. Додаток «Хто у горах?»..……………………………………….………...9
1.5. Додаток Plus1s…………………………………………………………....11
ВИСНОВКИ……………………………………………………………...…………13
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ……………………………………….....14
Зразок роботи
Характерною ознакою нашого часу став стрімкий розвиток комп’ютерних технологій, які суттєво перебудовують практику повсякденного життя людини. Сучасна дитина виростає у світі, що кардинально різниться від того, у якому проходили дитячі роки її батьків. Зміни захоплюють навіть таку традиційну сферу, як ігри та іграшки. Розвиток індустрії електронних та комп’ютерних ігор ставить перед широкими колами науковців і практиків, що займаються проблемами, пов’язаними із навчанням та вихованням дітей, нові запитання, серед яких не останнє місце належить таким: 1) як впливають нові ігрові технології на розвиток дитини; 2) чи є ігрова діяльність у кіберпросторі явищем, співвідносним з традиційним розумінням гри.
Входження новітніх технологій в життя дитини проходить так швидко, що вчені не встигають відслідковувати їх впливи на психіку, тим більше, що комп’ютерний світ не просто входить в життя людей, а стає його частиною. Так, одним з найбільш розповсюджених психічних станів дітей, що зустрічається в сучасній шкільній практиці і може бути наслідком стрімкої комп’ютеризації, є тривожність. В останні роки даній проблемі приділяється значна увага, головним чином через те, що від ступеню прояву тривожності залежить успішність навчання в школі, особливості взаємовідносин дитини з однолітками, ефективність адаптації до нових умов. Саме вчителі шкіл найпершими звернули увагу на те, що з появою комп’ютерних ігор підвищився рівень дитячої тривожності. Пояснень даного феномену пропонується декілька, проте кожне з них має як прибічників, так і противників. На наш погляд, з’ясування причини зв’язку між комп’ютерними іграми та рівнем тривожності у дітей молодшого шкільного віку потрібно шукати в природі самої тривожності та в сутності змісту комп’ютерної ігрової діяльності.
Інші роботи з даної категорії: