0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ (ID:996903)

Тип роботи: магістерська
Дисципліна:Інформатика
Сторінок: 89
Рік виконання: 2019
Вартість: 4000
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП РОЗДІЛ 1. ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ УЧНІВ ДО МИСТЕЦТВА 1.1.Поняття, зміст і сутність ціннісних ставлень до мистецтва 1.2. Формування ціннісних ставлень до мистецтва шляхом організації міжпредметних зв’язків 1.3. Потенціал інформаційно-комунікаційних технологій у формуванні ціннісного ставлення учнів до мистецтва РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ 2.1.Особливості формування ціннісних ставлень до мистецтва на уроках інформатики 2.2. Реалізація формування ціннісних ставлень до мистецтва у навчанні учнів 10-х класів на уроках інформатики 2.3. Організація та перевірка ефективності впровадження розроблених завдань ВИСНОВКИ СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДОДАТКИ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Стрижнем освіти виступає культуротворча домінанта, яка включає формування естетично розвинутої особистості, наділеної здатністю емоційно-чуттєво сприймати світ і бачити прекрасне. Людина, вихована красою мистецтва, вмітиме цінувати і зберігати красу в природі, суспільстві, людських стосунках, зможе творчо підійти до того чи іншого виду діяльності. Ціннісні ставлення людини – це ті важелі, на яких ґрунтується культура діяльності, культура поведінки, культура спілкування. Така аксіома справедлива для будь-якої історичної епохи розвитку – індустріальної, постіндустріальної, інформаційної. У контексті інформатизації суспільства формування на уроках інформатики ціннісних ставлень до мистецтва стає важливим завданням педагогічного процесу. Завдяки потужним можливостям сучасного інформаційного світу формувати ціннісні ставлення підростаючого покоління значно легше, адже зникає проблема недостатності інформації мистецького спрямування, труднощів у її знаходженні та знайомстві з нею. Тенденція до поширення комп’ютеризації в усі сфери навчання зумовлює активне впровадження в навчальний процес сучасних засобів формування ціннісних ставлень. Комп’ютеризація відкриває значні перспективи надання результатам навчання практичного значення, активізації пізнавальної діяльності. Ціннісні ставлення до мистецтва формуються у процесі естетичного виховання і виявляються у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Особистість, якій властиві ці ставлення, володіє системою елементарних мистецьких знань, адекватно сприймає художні твори, здатна збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва, вміє здійснювати творчу діяльність.