Харчова та біологічна цінність безалкогольних та слабоалкогольних напоїв (ID:1132970)
Зміст
ЗМІСТ
Вступ ……………………………………………………………………..3
Розділ 1. Характеристика підприємства ………………………………5
Розділ 2. Технологічна частина
2.1. Технологія виготовлення слабоалкогольних напоїв …………….8
2.2. Технологія виготовлення без алкогольних напоїв ………………18
Розділ 3. Техніка безпеки на виробництві …………………………….28
Висновок ………………………………………………………………….35
Список літератури ……………………………………………………….36
Зразок роботи
ВСТУП
Оскільки організм людини на 75% складається з води, то для підтримання водного балансу він повинен на добу споживати до 3 л води, в тому числі і у вигляді безалкогольних та слабоалкогольних напоїв. Склад сухих речовин безалкогольних та слабоалкогольних напоїв дуже різноманітний і залежить як від типу напою, так і його рецептури. Освіжаючий ефект безалкогольних та слабоалкогольних напоїв обумовлений міститься в них вуглекислотою і органічними кислотами, доданими або утворюються в процесі приготування напоїв.
Багато безалкогольні та слабоалкогольні напої мають харчову цінність, яку надають їм, перш за все, цукру (фруктоза, глюкоза, сахароза та ін) і полісахариди (крохмаль, інулін тощо), фізіологічну - мінеральні речовини, вітаміни і ферменти, що вносяться до складу сировини або одержувані в процесі виробництва. Деякі з цих напоїв мають лікувальну дію, наприклад: екстрактивні напої з шипшини, з настоїв лікарських трав, мінеральні води та напої, приготовані на основі мінеральних вод.
Поряд із збільшенням виробництва безалкогольних та слабоалкогольних напоїв та квасу великий розвиток в нашій країні отримала промисловість розливу мінеральних вод природних джерел. Відкрито багато нових родовищ цінних мінеральних вод. В даний час на заводах розливу випускають мінеральні води більше 150 найменувань. Освоюється розлив мінеральних вод місцевих джерел, питної очищеної води. Ці нові напої з'явилися у зв'язку з погіршенням екологічної обстановки і якості споживаної води в багатьох великих містах Росії.
Об'єкт дослідження - безалкогольні та слабоалкогольні напої.
Предмет дослідження – виробництво безалкогольних та слабоалкогольних напоїв.
Мета дослідження - оцінка конкурентоспроможності безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, що виробляються на заводах компанії «РОСИНКА».
Завдання дослідження:
1. Дати характеристику ринку виробництва безалкогольних та слабоалкогольних напоїв вітчизняного та імпортного виробництва;
2. Проаналізувати сучасний асортимент безалкогольних та слабоалкогольних напоїв;
3. Вивчити особливості показників якості безалкогольних та слабоалкогольних напоїв, умови зберігання;
4. Визначити тенденції розвитку ринку безалкогольних та слабоалкогольних напоїв;
5. Визначити шляхи задоволення потреб покупців в якісній продукції;
6. Розглянути можливості підвищення конкуренції реалізованих безалкогольних та слабоалкогольних напоїв.
Інші роботи з даної категорії: