0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Методологiчнi основи навчання основам здоровя та здорового способу життя (ID:1124277)

Тип роботи: інше
Дисципліна:БЖД
Сторінок: 7
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
Сучасна освіта ставить низку нових теоретичних проблем в системі «людина-здоров'я». Вони пов'язані, перш за все, з різними психічними процесами, включаючи мислення і самосвідомість, формування яких покликане сприяти зміні поглядів населення на формування і збереження власного здоров'я. За останнє століття погляди на формування особистості кардинально змінилися. Деякі з них мають особливе значення як методологічна основа формування мотивації на здоров’я і здійснення превентивного виховання. Детермінанти, що мають безпосередній вплив на особистість, визначають як основні фактори її формування та класифікують за характером їх впливу на індивіда. Це внутрішні (фізіологічні й психічні властивості організму) та зовнішні (соціальне оточення людини, активна взаємодія з іншими людьми тощо) умови розвитку індивіда як особистості.
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Методика навчання основам здоров'я – це наука про систему валеологічної освіти і виховання молоді, яка спрямована на формування, збереження і зміцнення здоров’я в процесі навчальної та трудової діяльності. Основне концептуальне положення – людина є архітектором і будівничим власного здоров’я та життя. Концепція валеологічної освіти в навчальних закладах усіх типів містить такі основоположні вимоги:  засвоєння теоретичних знань з питань культури здоров’я;  усвідомлення їх як складової частини загального світогляду національно свідомої особистості;  систематичне зміцнення здоров’я, дотримання здорового способу життя та безпечної поведінки;  розуміння та практичні дії психофізіологічної регуляції стану.