0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Робота над художньо-емоційним характером та акторським втіленням твору на уроці вокалу (ID:1031583)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 34
Рік виконання: 2024
Вартість: 700
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………………..3 РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ ТА АВТОРСЬКОГО ВТІЛЕННЯ ТВОРУ……..5 1.1. Поняття художньо-емоційний характер …………………………………….5 1.2. Роль акторського втілення в вокальному виконанні………………………..9 1.3. Методи формування художньо-емоційного втілення…………………….12 РОЗДІЛ 2. ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОБОТИ ХУДОЖНЬО-ЕМОЦІЙНОГО ХАРАКТЕРУ ТА АКТОРСЬКОГО ВТІЛЕННЯ ТВОРУ НА УРОЦІ ВОКАЛУ…………………………………………………………………………16 2.1. Практичні аспекти розвитку художньо-емоційного характеру та акторського втіленням твору під час уроку вокалу ……………………………16 2.2. Емпіричне дослідження роботи над художньо-емоційним характером та акторським втіленням твору на уроці вокалу…………………………………..19 2.3. Оцінка результатів дослідження щодо ефективності методів роботи над художньо-емоційним характером………………………………………………26 ВИСНОВКИ……………………………………………………………………...29 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………………..31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1.1. Поняття художньо-емоційний характер У рамках Державної національної програми «Освіта» (Україна ХХІ століття), одним із ключових аспектів навчання та виховання молоді є вивчення "теоретико-методологічних аспектів національної системи виховання, з урахуванням внутрішнього та зарубіжного досвіду" [13, с. 9]. Процес глобалізації освіти передбачає переосмислення освітньо-виховних концепцій, що базуються на передовій світовій музично-педагогічній практиці, та пошуку найкращих шляхів інтенсифікації навчально-виховного процесу з урахуванням етнопедагогічних традицій кожної країни та суспільства. Мистецтво, зокрема вокал, завжди було одним з основних об'єктів філософського вивчення життєдіяльності людини і залишається актуальною сферою сьогодення. Перші вияви художньої діяльності можна відслідкувати ще в давніх суспільствах, задовго до з'яви філософських концепцій. Згідно з Е. Алексєєвим, щодо співу «для себе» та «для інших», можна зазначити, що спів може бути і тим, і іншим. Коли спів спрямований до слухача, він стає мистецьким твором, який виражає потребу в емоційному спілкуванні. У той час як спів «для себе» залишається особистим актом емоційного самовираження, який іноді навіть не повністю контролюється людиною, і в цьому сенсі є непрямим продуктом природи" [5, с. 12]. Однак, за всією архаїчністю побутового співу та його важливою роллю в житті людини, а також тривалою історією естетики як науки про красу, питання про сутність та специфіку художнього співу залишаються невирішеними. Ці питання не піддаються логічній формалізації, і наукові спроби визначити його абстрактну сутність довгий час були невдалими або лише приблизними. Естетиці залишається завдання пошуків нових підходів до змісту, що міститься в понятті "вокальне мистецтво". Художньо-емоційний характер - це аспект твору, що визначається його здатністю викликати та виражати емоції у читача або глядача [4]. Це відображення емоційного стану персонажів, атмосфери, сюжетних подій та загального настрою твору через різноманітні мистецькі засоби, такі як образи, виразне мовлення, ритм, музикальність тощо. Художньо-емоційний характер визначається не лише самим змістом твору, але й способом його подання, який дозволяє відтворити і передати внутрішній світ автора та його сприйняття світу [22, с. 46]. Таким чином, художньо-емоційний характер включає в себе не лише емоційну глибину твору, а й його здатність вразити, збудити відчуття та спонукати до рефлексії. Навчання принципам педагогічної техніки вважається важливим елементом формування професійної компетентності та є одним із ключових аспектів у підготовці майбутніх вчителів. Початкова ідея використання акторських методів у педагогічній практиці вперше була запропонована А.Макаренком [2, с. 8]. Проте з часом ці аспекти артистичної взаємодії були виключені з програм навчання майбутніх педагогів. Лише у 60-х роках минулого століття окремі вищі навчальні заклади, включаючи Полтавський педагогічний інститут імені В.Г.Короленка, звернули увагу на цю проблему [15, с. 25].