0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Національні інтереси України в воєнно-дипломатичному дискурсі (ID:1043175)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 42
Рік виконання: 2024
Вартість: 600
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП…………………………………………………………………………3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ДИПЛОМАТИЧНОГО ДИСКУРСУ ТА СТРАТЕГІЇ ДИСКРЕДИТАЦІЇ В ДИПЛОМАТИЧНОМУ ДИСКУРСІ……………………………………………………………………..7 1.1 Сутність поняття дискурсу в сучасній лінгвістиці………………………..7 1.2 Інтердискурсивність як ознака дипломатичного дискурсу: зв’язок з політичним дискурсом………………………………………………………….11 1.3 Дипломатичний дискурс в конфліктній ситуації крізь призму суспільної дипломатії…………………………………………………………13 1.4 Сутність та ознаки стратегії дискредитації в дипломатичному дискурсі……………………………………………………………………….16 РОЗДІЛ 2. ПРАГМАТИЧНІ ЗАСОБИ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЇ ДИСКРЕДИТАЦІЇ В АНГЛОМОВНОМУ ДИПЛОМАТИЧНОМУ ДИСКУРСІ…………………………………………………………………..20 2.1 Прийом «анонімного авторитету» як засіб підсилення реалізації стратегії дискредитації в англомовному дипломатичному дискурсі………………………………………………………………………..20 2.2 Мовленнєвоактовий і тактичний потенціал стратегії дискредитації в промовах американського дипломата Дж. Пайєтта…………………………27 2.3 Мовленнєві тактики реалізації стратегії дискредитації в промовах Д. Байєра, Дж. Пайєтта, С. Пауер, В. Нуланд за 2013 ̶ 2015 рр………….31 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….......36 СПИСОК ВИКОРИСТАННОЇ ЛІТЕРАТУРИ…………………………….38
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми. Дипломатія сьогодні-це ефективний засіб реалізації зовнішньої політики держави, сукупність практичних заходів, прийомів і методів, що застосовуються з урахуванням конкретних умов і характеру вирішуваних завдань, офіційна діяльність держави і глав урядів, міністра закордонних справ, керівників іноземних агентств, дипломатичних представництв за кордоном, делегацій на міжнародних конференціях з реалізації цілей і завдань зовнішньої політики держави, захисту прав та інтересів країни, її інститутів і громадян за кордоном. Зазвичай мистецтво ведення переговорів прийнято пов'язувати з терміном "дипломатія" для запобігання або вирішення конфліктів, пошуку компромісів і взаємоприйнятних рішень, розширення і поглиблення міжнародного співробітництва. Дипломатичні процеси не можуть тривати без мовного спілкування. Одним з найпопулярніших видів дипломатії в країнах світу є дипломатична мова. Мовні засоби в дипломатичному дискурсі є найважливішими інструментами для здійснення невійськових заходів і ведення переговорів. Тому виникає необхідність описати, систематизувати і класифікувати згаданий арсенал засобів, використовуваних діячами даної сфери і сфери зайнятості. Особливу увагу дипломатів привертають проблеми запобігання та вирішення конфліктів, оскільки їх кількість у сучасному світі значно збільшується. Мета роботи полягає в установленні мовленнєвих тактик реалізації стратегії дискредитації в сучасному дипломатичному дискурсі, зокрема в промовах дипломатів. Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання таких конкретних завдань: • з’ясувати сутнісні риси дипломатичного дискурсу та його взаємозвʼязки з політичним дискурсом; • висвітлити основні ознаки стратегії дискредитації як особливого різновиду мовленнєвого впливу в дипломатичному дискурсі; • розробити алгоритм, визначити принципи та методи дослідження; • з’ясувати якісно-кількісні характеристики індикаторів негативної тональності, котрі визначають фрагменти дипломатичного дискурсу як дискредитувальні; • розробити класифікацію мовленнєвих тактик стратегії дискредитації в означеному типі дискурсу; • схарактеризувати мовленнєвоактовий потенціал і набір лінгвальних маркерів кожної з тактик; Об’єктом дослідження є фрагменти дискурсу дипломатів США, що містять реалізації мовленнєвих тактик стратегії дискредитації. Предмет дослідження – мовленнєві тактики та засоби реалізації стратегії дискредитації у промовах американських дипломатів напередодні військового конфлікту на сході України та у фазах його чергового загострення. Дібраний фактологічний матеріал піддано лінгвістичному аналізу із застосуванням загальнонаукових і спеціальних методів для вирішення поставлених конкретних завдань у роботі: аналізу та синтезу, використаних для формування теоретико-методологічної бази та розробки алгоритму дослідження; суцільної вибірки, застосованої під час добору ілюстративного матеріалу; контент-аналізу, який виявився необхідним для визначення фрагментів дискурсу дискредитаційного характеру та встановлення їхніх особливостей; дискурсивного аналізу, що уможливив виокремлення провідних тактик і їхню класифікацію; мовленнєвоактового і прагмалінгвістичного аналізу, а також описового методу – для характеристики та опису досліджуваних мовленнєвих тактик; систематизації й узагальнення – для здійснення комплексного аналізу одержаних даних; кількісних підрахунків, застосованого для встановлення кількісних характеристик уживання дипломатами мовленнєвих актів і мовленнєвих тактик, що реалізують стратегію дискредитації в сучасному англомовному дипломатичному дискурсі. Наукова новизна одержаних результатів полягає у виявленні якісних та кількісних характеристик мовленнєвих тактик, що імплементують стратегію дискредитації в промовах американських дипломатів у період конфлікту на сході України. Практичне значення одержаних результатів полягає в тому, що основні положення й висновки роботи можуть бути використані в навчальній роботі ВНЗ, зокрема у викладанні нормативних курсів теоретичної граматики (розділи «Аналіз дискурсу», «Прагматика речення»), комунікативної лінгвістики (розділ «Природа, компоненти і форми комунікації»), загального мовознавства (розділи «Мова і мовлення», «Мова і свідомість», «Мова і суспільство», «Мова і комунікація»), теорії мовної комунікації (розділи «Комунікативні ресурси», «Лінгвоструктурний підхід до вербального коду в комунікації», «Організація мовного коду в комунікації», «Тактико-стратегічний та мовленнєвоактовий потенціал мовної комунікації»), на заняттях із практики навчання англійської мови для розвитку навичок комунікації впливу й формування комунікативної компетенції студентів. Апробація роботи. Основні положення й результати дослідження висвітлено в доповідях на 12 міжнародних науково-практичних конференціях: «Когнітивно-прагматичні дослідження професійних дискурсів» (Харків, 2014), «Мова і соціум: етнокультурний аспект» (Бердянськ, 2014), «Пріоритети германського та романського мовознавства» (Луцьк – Світязь, 2014), «Актуальні проблеми психолінгвістики та психології мовлення особистості COPAPOS – 2014» (Луцьк, 2014), «Психолінгвістика в сучасному світі» (Переяслав- Хмельницький, 2014), «Urgent Problems of Philology and Linguistics – 2014» (Будапешт, 2014), «Мир языка – мир в языке» (Київ, 2015), «Актуальні проблеми германської філології та прикладної лінгвістики» (Чернівці, 2015), «Сучасні дослідження з лінгвістики, літературознавства і міжкультурної комунікації» (Івано-Франківськ, 2015), «Етнос, мова та культура: минуле, сьогодення, майбутнє» (Львів, 2016), «Сучасні дослідження з лінгвістики, літературознавства і міжкультурної комунікації (ELLIC)» (Івано-Франківськ, 2016), «Американські та британські студії: мовознавство, літературознавство, міжкультурна комунікація» (Київ, 2016). Структура роботи полягає в двох розділів, 6 підпунктах, висновках та список літератури.