0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ПСИХОКОРЕКЦІЙНА ПРОГРАМА ЗАНИЖЕНОЇ САМООЦІНКИ В ДИТИНИ (ID:1064800)

Тип роботи: інше
Дисципліна:Інше
Сторінок: 17
Рік виконання: 2022
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
Методологічні принципи Очікувані результати Необхідні ресурси для проведення програми-треннгу Система організації контролю над реалізацією програми Критерії оцінки досягнення результатів Заняття №1 Заняття №2 Заняття №3 Заняття №4 Висновки Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
Психокорекційна програма заниженої самооцінки в дитини Пояснювальна записка Важливим чинником, що впливає поведінка індивіда, його самооцінка. Самооцінка – це необхідний компонент розвитку самосвідомості, усвідомлення людиною себе, своїх фізичних сил, розумових здібностей, вчинків, мотивів та цілей своєї поведінки, свого ставлення до оточуючих, до інших людей та самого себе. Поряд із новоутвореннями, у розвитку психофізіологічних функцій на основі індивідуальної організації виникають складні соціальні форми психіки, такі, як особистість та її структурні елементи (характер, інтереси та ін), суб'єкти спілкування, пізнання та діяльності та їх основні компоненти – здібності та схильності. Одночасно відбувається розвиток і соціалізація індивідуальної організації, найбільшою мірою, виражені на психофізіологічному рівні, у пізнавальних функціях. Формуються нові психічні функції, точніше, нові рівні, яким завдяки засвоєнню промови стають властиві нові властивості, що дозволяють дитині адаптуватися до соціальних умов та вимог життя. Процес розвитку дитини та формування самооцінки ділиться на два періоди: дошкільний та шкільний. До школи дитина орієнтована значних дорослих, та її самооцінка безпосередньо залежить від своїх слів і зворотний зв'язок. Дитина поки що мало стикається з однолітками і не до кінця розуміє: що у нічого виходить добре, а що не дуже. Тому вважається нормальним, якщо дитина приходить до школи з дещо завищеною самооцінкою – це не проблема, а особливість віку. Значну роль формуванні самооцінки грають оцінки оточуючих особистості та досягнень індивіда. Без самооцінки неможливо самовизначитися у житті. Вірна самооцінка передбачає критичне ставлення до себе, постійне примірювання своїх можливостей вимогам, що пред'являються життям, вміння самостійно ставити перед собою здійсненні цілі, суворо оцінювати перебіг своєї думки і її результати, піддавати ретельній перевірці здогади, що висуваються, вдумливо зважувати всі докази «за» і «проти», відмовлятися від гіпотез і версій, що не виправдалися. Вірна самооцінка підтримує гідність людини і дає їй моральне задоволення. Адекватне або неадекватне ставлення до себе веде або до гармонійності духу, що забезпечує розумну впевненість у собі, або до постійного конфлікту, який іноді доводить людину до невротичного стану. Це доводить необхідність заздалегідь сприяти формуванню в людини адекватної самооцінки. Проведення діагностичних заходів свідчить про превалювання заниженої самооцінки в дітей віком підліткового віку, внаслідок цього акцент цієї роботи буде підвищення самооцінки. Оскільки саме підлітковий вік є сенситивним через свої психофізіологічні особливостей, проведена робота буде найефективніша саме в цей період. Мета корекційної програми – вдосконалення самооцінки особистості у дітей. Завдання корекційної програми полягають у наступному: - скласти сукупність занять, що складається з вправ, орієнтованих на формування навичок упевненої поведінки у дітей; - сформувати та розвинути у дітей формування позитивного самовідносини; - розвинути у дітей сприяння формуванню досвіду швидкого прийняття рішень; - надати дітям можливість пізнати позитивні та негативні аспекти своєї діяльності та розповісти про способи розвитку цих аспектів або про способи пристосування до них. У зв'язку з цим поставлені завдання: усвідомлення власних позитивних та негативних сторін, формування навичок упевненої поведінки, сприяння формуванню навичок швидкого прийняття рішень у стресовій ситуації, формування позитивного самовідносини.