0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ (ID:1075364)

Тип роботи: бакалаврська
Дисципліна:Інше
Сторінок: 32
Рік виконання: 2024
Вартість: 500
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП……………………………………………………………………...….3 РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ ОРГАНІЗАЦІЇ БІЗНЕСУ……………………………………..….5 1.1 Зміст та умови виникнення франчайзингової системи………………....5 1.2 Класифікація франчайзингу…………………………………………...…8 1.3. Аспекти реалізації ведення бізнесу за допомогою франчайзингу…………………………………………………………………….…11 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСНОГО УПРАВЛІННЯ НА КОМПАНІЇ “НОВА ПОШТА”.……………………………..14 2.1. Дослідження організаційно-економічної характеристика підприємства «Нова Пошта»……………………………………………………………...……….14 2.2. Оцінка ефективності внутрішніх процесів підприємства "Нова Пошта"........................................................................................................................18 РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО РОЗРОБКИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСАМИ У КОМПАНІЇ “НОВА ПОШТА”.........................24 3.1. Рекомендації щодо впровадження системи управління процесами у компанії «Нова пошта»………………………………………………………….…24 ВИСНОВКИ………………………………………………………………....28 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………...30
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність теми дослідження полягає у врахуванні сучасних тенденцій у розвитку світової економіки, де спостерігається збільшення використання франчайзингу як ефективної форми бізнесу. Цей підхід допомагає знизити ризики для малих та середніх підприємств і сприяє швидкому поширенню сучасних технологій у різних сферах діяльності. Окрім того, франчайзингові відносини стимулюють мотивацію на всіх рівнях управління. Для України франчайзинг є відносно новим явищем у бізнесі, що передбачає впровадження новаторських підходів до його розвитку, таких як нові методи управління, технології, інновації та ноу-хау. Аналіз наукових досліджень та публікацій підтверджує, що франчайзинг став об'єктом уваги провідних учених як у світі, так і в Україні. Розгляд цієї форми бізнесу як інноваційної можливості для малого та середнього сегментів став актуальним напрямком досліджень. Відзначаються праці визначених авторів, які внесли вагомий внесок у вивчення цієї теми.