0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Способи постачання послуг (ID:1124647)

Тип роботи: контрольна
Дисципліна:Інше
Сторінок: 12
Рік виконання: 2019
Вартість: 70
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП………………………………………………………………………3 1.Класифікація послуг……………………………………………………4 2.Способи постачання послуг…………………………………………..10 ВИСНОВКИ……………………………………………………………….12 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ………………………………..13
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Фахівці зазначають, що послугам властиві певні особливості, які відрізняють їх від товарів, обумовлюють специфічність організації і обліку міжнародної торгівлі ними, суттєво впливають на міжнародні маркетингові дії фірм-експортерів послуг. Так, Ф.Котлер називає чотири особливості послуги як товару: неосяжність, не віддаленість від джерела, непостійність якості та нездатність до збереження. Дійсно, до послуги не можна доторкнутись, її не можна потримати в руках, і тому часто виникають труднощі стосовно моніторингу, вимірювання та відповідно оподаткування таких операцій. Зазвичай послуги надаються і споживаються в один і той же час, тобто споживач приймає безпосередню участь в процесі надання послуги (наприклад, отримує консультації). Послуги часто не є стандартизованими: вони пристосовані до потреб конкретного споживача. В цілому можна говорити про те, що існує значна диференціація послуг. Слід також зазначити, що послуги в різних країнах відрізняються між собою. Послуги неможливо зберегти як виробничі запаси. Це також передбачає певні особливості торгівлі послугами в просторі та часі. Часто важко відокремити послуги від товарів, з якими вони можуть бути пов‘язані в тій чи іншій мірі. Стрімкий науково-технічний прогрес кількох останніх десятиріч в галузі транспорту, обчислювальної техніки та телекомунікацій, в тому числі розвиток Інтернету та електронної торгівлі, призвів до того, що фірми тепер використовують більш віддалені ресурси та можуть обслуговувати все більш обширні ринки. Ця тенденція до глобалізації, посилена політикою лібералізації та зняттям бар‘єрів регулювання економічної діяльності, визвала стійкий ріст обсягів міжнародних. Удосконалення засобів зв‘язку та поява транснаціональних підприємства також спрощують переміщення людей у якості самостійних постачальників послуг.