0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Управління експортно - імпортною діяльністю сільськогосподарських підприємств (ID:1125458)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 34
Рік виконання: 2024
Вартість: 200
Купити цю роботу
Зміст
ВСТУП …………………………………………………………………… РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКПОРТНО-ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА …………………………………………… 1.1 Основні методи операцій з експорту й імпорту товарів………………….. 1.2 Організація експортних операцій…………………………………………... 1.3 Експортно-імпортна діяльність як вектор розвитку сільсько-господарських підприємств…………………………………………………….. РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УМОВ РОЗВИТКУ ТА УПРАВЛІННЯ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ………………………... 2.1 Адміністративно-правові та економічні умови розвитку експортно-імпортної діяльності сільськогосподарських підприємств…………………… 2.2 Концептуальні засади розвитку експортно-імпортної діяльності сільсько-господарських підприємств…………………………………………... 2.3 Аналіз експортно-імпортних операцій ринку сільськогосподарської продукції України……………………………………………………………….. РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ, ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ЕКСПОРТНО-ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ……… 3.1 Проблеми розвитку експортно-імпортної діяльності сільськогосподарських підприємств……………………………………..……… 3.2 Напрями удосконалення організації експортно-імпортних операцій сільсько-господарських підприємств…………………………………….……... 3.3 Розроблення заходів удосконалення зовнішньоекономічної діяльності сільськогосподарських підприємства……………………………..…………….. ВИСНОВКИ……………………………………………………………………… СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЕКПОРТНО-ІМПОРТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 1.1 Основні методи операцій з експорту й імпорту товарів. У міжнародній торговельній практиці використовуються два основні методи здійснення експортно-імпортних операцій, а саме: прямий (direct) експорт та імпорт, що передбачає постачання товарів промисловими підприємствами безпосередньо іноземному споживачеві або закупівлю в нього відповідних товарів, і непрямий (indirect) експорт та імпорт, що припускає продаж і купівлю товарів через торговельних посередників. Для сучасного етапу розвитку великого виробництва з величезною концентрацією і централізацією капіталу характерним є розширення прямого експорту й імпорту. Наприклад, у США нині 2/3 експорту промислових товарів здійснюється безпосередньо виробниками [2]. Прямий метод зовнішньоекономічних операцій застосовується:  при продажу і закупівлі промислової сировини на основі довгострокових контрактів;  у разі експорту дорогого і великогабаритного устаткування;  у разі експорту стандартного устаткування через закордонні філії;  при закупівлі сільськогосподарських товарів у фермерів;  у разі продажу і закупівлі товарів державою. Прямі зв'язки мають низку переваг: більш тісні контакти з контрагентом; краще знання кон'юнктури ринку; швидке пристосування своїх виробничих потужностей до потреб покупця. Проте і непрямий експорт та імпорт продовжують зберігати своє значення. За деякими оцінками, з допомогою торговельних посередників у світовий товарообіг залучається біля 50 % загального обсягу товарів. Цей метод застосовується:  у разі збуту стандартного промислового устаткування;  у разі збуту споживчих товарів;  при реалізації другорядної продукції;  на окремих важкодоступних і маловідомих ринках;  при просуванні нових товарів;  у разі відсутності власної збутової мережі;  за умови, що торгівля монополізована значними торговельно-посередницькими фірмами. У непрямого методу експортно-імпортних операцій також є свої переваги: великий досвід, власна мережа обслуговування, гарні зв'язки, знання ринку й кон'юнктури [2].