0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Національномовні особливості слів звертання (ID:1125474)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 14
Рік виконання: 2024
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ………………………………………………………………..………….. 1. Роль звертання в мовленнєвому етикеті………………………..………… 2. Звертання, вітання, прощання як функціональні формули категорії ввічливості…………………………………………………………………….. 3. Мовні особливості звертань у різних народів………………….………… 4. Форми звертань, які використовують в різних країнах………………….. Висновки………………………………………………………………………. Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Роль звертання в мовленнєвому етикеті Антропоцентрично-комунікативний підхід у дослідженні мови привернув підвищену увагу вчених до проблем культури, специфіки її країни загалом і мовного етикету зокрема. Вагомий внесок у науку про мову і культуру зробили вітчизняні мовознавці В. Акуленко, Н. Бабич, Ф. Бацевич, С. Богдан, Л. Мацько, М. Стельмахович, Н. Формановська та ін. З розвитком суспільства воно виробило правила мовної поведінки, обов’язкові для всіх членів, тобто мовний етикет. Відповідно до словника, етикет – це усталені норми поведінки та правила ввічливості в суспільстві. Мовний етикет – стійка система мовних формул, рекомендованих суспільством для встановлення мовних зв’язків між співрозмовниками та підтримання спілкування відповідно до соціальних ролей як в офіційних, так і в неофіційних ситуаціях [2]. Мовний етикет має національну специфіку і являє собою закріплену в мовному етикеті формулу системи звертань, вітань, вибачень, прохань, подяк, прощань, побажань тощо; способів вираження співчуття, жалю, провини, суму тощо, а також вираження згода, відмова, запрошення, привітання, слова та вирази, що привертають увагу, визнання, похвалу тощо. У структурі мовного етикету нашу увагу привертають звернення, які використовуються під час встановлення зв’язків між мовцями. Привітання є елементом мовного етикету, в основному вказує на соціальні відносини, що встановлюються в рамках комунікативної поведінки. Тому основним чинником, що впливає на вибір того чи іншого звернення, є соціальний статус комунікатора, положення комунікатора [2].