0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Профілактика, діагностика та розв’язання конфліктів у діловому спілкуванні. (ID:1125476)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 15
Рік виконання: 2024
Вартість: 150
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………… 1. Причини, типологія та структура конфлікту……………………………….. 2. Діагностика поведінки при конфлікті……………………………………….. 3. Методи вирішення ділових конфліктів…………..…………………………. 4. Методи уникнення конфліктів……………………………...………………... 5. Профілактика конфліктів в діловому спілкуванні………………………….. Висновки…………………………………………………………………………. Список використаних джерел
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Причини, типологія та структура конфлікту Конфлікт — зіткнення протилежних цілей, інтересів, позицій, думок опонентів або взаємодіючих об'єктів. В основі будь-якого конфлікту лежить ситуація, що складається з суперечливих позицій обох сторін з якогось питання, або протилежних цілей чи способів досягнення цих цілей за даних умов, або розбіжностей інтересів, бажань, мотивації опонентів тощо. При аналізі конфлікту виділяють:  суб'єктів конфлікту - учасників конфліктної взаємодії;  об'єкт конфлікту - предмет протидії в учасників конфлікту;  інцидент - причина зіткнення інтересів. Конфлікт = Конфліктна ситуація + Інцидент. Д. Майерс визначає конфлікт як «уявну несумісність дій і цілей». Безконфліктні відносини або організації явно приречені на зникнення. Конфлікт породжує відповідальність, небайдужість, рішучість. Визнані та зрозумілі конфліктні ситуації можуть сприяти оновленню та покращенню людських стосунків. За відсутності конфлікту люди рідко усвідомлюють і вирішують свої проблеми [2].