0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Стратегія розподілу продукції підприємства та управління каналами збуту (ID:1125494)

Тип роботи: реферат
Дисципліна:Інше
Сторінок: 11
Рік виконання: 2024
Вартість: 100
Купити цю роботу
Зміст
Вступ……………………………………………………………………………..…….. 1. Поняття та основні характеристики каналів збуту…………………….…………. 2. Стратегії розподілу продукції……………………………………………………... Висновки……………………………………………………………………………….. Список використаної літератури
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
1. Поняття та основні характеристики каналів збуту Збут є завершальним етапом господарської діяльності виробника продукції, але в умовах ринку управління збутом передує етапу виробництва. Досконала система збуту може забезпечити конкурентоспроможність підприємств. Під корпоративною збутовою політикою в широкому сенсі розуміють систему збутових і маркетингових стратегій, що реалізуються її керівництвом, формування достатнього асортименту, ціноутворення, реклами, моніторингу, тобто все, що сприяє збільшенню продажів, включаючи участь у спеціальних виставках. . Збутову політику зазвичай розглядають з двох аспектів. Перший – знайти відповідь на питання: як правильно налагодити ефективну систему дистрибуції, сформувати канали збуту, скільки посередників задіяно в збутовій діяльності. Другий аспект передбачає організацію, транспортування та зберігання фізичного переміщення товарів. Організація збутової мережі для ефективного збуту вироблених товарів є основною метою збутової політики [2]. Канал збуту (розповсюдження) — група підприємств або осіб, які набувають права власності на товар чи послугу або сприяють передачі цього права іншим підприємствам або особам під час руху товарів від виробників до споживачів. Ф. Котлер визначає канал дистрибуції як групу підприємств та осіб, які здійснюють або допомагають у передачі права власності на товар будь-якій іншій особі в процесі від виробника до споживача [2].