Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність нашого дослідження полягає в тому, що успіх в діловому світі багато в чому залежить від уміння переконувати, підносити оточуючим товари, ідеї, самих себе.
Актуальна проблема ділової комунікації - вміння представити свої ідеї, бізнес-проекти, компанію так, щоб завоювати увагу і підтримку аудиторії, підвищити конкурентоспроможність. До вирішення цього завдання необхідно підключити творчі ресурси.
Організатори культурно-дозвіллєвих заходів на сьогоднішній день досить часто стикаються з необхідністю проведення спеціальних подій.
Спеціальні події - це заходи, що проводяться компанією з метою залучення уваги громадськості до самої компанії, її діяльності та продуктів. Спеціальні події покликані порушити рутинний і звичний хід життя в самій компанії і навколишнього її середовищі, стати подією для цільових груп громадськості.
Основними спеціальними подіями є церемонії відкриття, прийоми, презентації, конференції, дні відкритих дверей, круглі столи, виставки.
Успішна спеціальна подія вимагає підготовки більш серйозною, ніж це зазвичай передбачається глядачами, учасниками та запрошеними. Важливо чітко визначити мету події, узгодити її з усіма зацікавленими сторонами і довести до відома всіх учасників підготовки заходу.
Підготовка спеціальної події передбачає визначення кола учасників та їх ролей, складу запрошених, розробку детальної програми і сценарію, розписаного по хвилинах. Заходи, що мають значення для громадськості більш широкої, ніж самі учасники, передбачається висвітлювати в ЗМІ.
У цій роботі нами розглянуто один з видів спеціальних подій - презентація.
Одне дуже відома прислів'я говорить: «Краще один раз побачити, ніж сто разів почути». Презентації необхідні для створення іміджу компанії, вони допомагають наочно продемонструвати досягнення, заручитися підтримкою «потрібних людей», представити нові товари або послуги.
Мета дослідження: вивчити презентацію як сучасну форму дозвіллєвого заходу та її можливості в створенні іміджу компанії.
Завдання дослідження:
Визначити сутність і основні функції презентації.
Виділити різні види і форми презентацій.
Виявити організаційно-педагогічні умови проведення презентацій.
Вивчити основні особливості розробки сценарію і режисури презентації.
Об'єкт дослідження: презентація.
Предмет дослідження: особливості розробки сценарію презентації.
Методи дослідження: аналіз документів.
Методологічною базою дослідження послужили праці вчених: Жаркова А.Д., Рубб А.А., Шепеля В.М., Хоффа Р., Ротондо Д., Ротондо М., Семпсон Е та інші.
Наукова новизна і практична значущість роботи: результати дослідження можуть бути застосовані як організаторами культурно-дозвіллєвих заходів, так і керівниками і працівниками різних компаній сфери торгівлі, обслуговування, менеджерами вищої та середньої ланки, фахівцями з маркетингу та розвитку бізнесу.