0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Характеристика торгівельних та виробничих приміщень підприємств ресторанного господарства. Підготовка їх до обслуговування (ID:1126291)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 36
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
ЗМІСТ ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ВИРОБНИЧОЮ ТА 5 ОРГАНІЗАЦІЙНО-ОБСЛУГОВУЮЧОЮ ПІДСИСТЕМАМИ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 5 1.1. Види торгівельних приміщень, їх призначення та характеристика 5 1.2. Взаємозв'язок торгівельних залів, виробничих та підсобних приміщень 7 1.3. Сучасний інтер'єр торгівельного залу та вимоги до нього 9 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНО- 12 ВИРОБНИЧОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ РЕСТОРАНУ «БАЛДИНО» , М.МИКОЛАЇВ 12 2.1. Оцінка товарної та збутової політики підприємства 12 2.2. Аналіз управління виробничими та технологічними процесами 17 ресторану «Балдино» 17 2.3. Дослідження організації обслуговування та ефективності 27 управління організаційно-обслуговуючою системою в ресторані 27 «Балдино» 27 ВИСНОВКИ 32 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ: 33 ДОДАТКИ 37
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП На сучасному етапі трансформації економіки України необхідно визнати, що найбільш динамічні зміни відбуваються у діяльності закладів ресторанного господарства. Ці зміни найбільш яскраво виражаються у збільшенні фінансової самостійності підприємств, удосконаленні та залученні передових іноземних методів господарювання, появі нових унікальних тенденцій розвитку, збільшення і урізноманітнення методів, що направлені на підвищення конкурентоспроможності власної продукції та послуг. Нова соціально-орієнтована система, що формується в даний час на Україні вимагає переглянути форми та методи, за допомогою яких управляли економікою підприємств та висунути нові, які будуть більш дієвими при даній економічній формації. Трансформація економічних процесів викликала значні та досить такі ґрунтовні зміни в усіх сферах народного господарства, в тому числі і такій галузі як ресторанного бізнесу, висунувши до неї нові права та вимоги, а саме: економічна самостійність, повна відповідальність за результати господарської діяльності, самостійне формування та реорганізація системи управління, її структурних підрозділів, яка при певних сприятливих обставинах забезпечить високу продуктивність праці, конкурентоздатність продукції, та стійке положення на відповідному сегменті ринку. Так як для забезпечення ефективного функціонування підприємств ресторанного бізнесу за сучасних умов досить важливо правильно сформувати стратегію та тактику даного підприємства, виявити потенційних клієнтів, визначити свій асортимент продукції, забезпечити високу якість виробленої продукції та визначення доцільної та раціональної торговельної політики, то актуальність даної теми дослідження визначає переваги поряд з іншими. Важливо також відмітити, що при високій конкуренції на даному ринку послуг, від ресторану «Балдино» вимагається забезпечити досить високий рівень обслуговування, широкий та постійно оновлюючийся асортимент продукції, стабільно-високий рівень якості запропонованих страв, впровадження нових технологій в управлінні та обслуговуванні, якісна організація виробничого процесу. Метою курсової роботи було визначено більш широке дослідження ринку ресторанних послуг, збільшення та якісне урізноманітнення асортиментної групи, вивчення конкурентного середовища, виявлення сучасних тенденцій на даному ринку, забезпечення якомога більшого прибутку при найменших витратах та виявлення уподобань споживачів, відповідно до віку, сезону, характеру їжі та ціни. Процес дослідження передбачає вирішення наступних завдань: 1. обґрунтувати науково-методичні підходи до управління торгово-виробничою підсистемою закладів ресторанного господарства; 2. визначити показники, що визначають ефективність функціонування торгово-виробничої підсистеми закладів ресторанного господарства; 3. дослідити організацію та управління процесами у виробничій та торговельній підсистемах ресторану «Балдино» м. Миколаєва; 4. проаналізувати економічно-фінансовий стан ресторану «Балдино»; 5. вивчити якість задоволення попиту споживачів ресторану «Балдино»; 6. визначити програму удосконалення управління торгово-виробничою діяльністю ресторану «Балдино»; 7. обґрунтувати доцільність впровадження рекомендацій. Предметом дослідження являється торгово-виробнича діяльність закладу ресторанного господарства – ресторану «Балдино», питання її формування, становлення та удосконалення. Об’єктом дослідження виступає заклад ресторанного господарства, ресторан «Балдино», м. Миколаїв.