Сучасні маркетингові технології в індустрії послуг на прикладі рекламного агентства ТОВ Україна – арт (ID:1129736)
Зміст
Зміст
Вступ............................................................................................................................3
РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ
1.1. Особливості маркетингу послуг………………………………………………5
1.2. Класифікація послуг………………………………………………………….…6
1.3.Принципи маркетингу послуг…………………………………………………12
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ
В РЕКЛАМНОМУ АГЕНТСТВІ ТОВ „УКРАЇНА-АРТ”
2.1.Технологія надання рекламних послуг та характеристика
проектів РА „ Україна-Арт ”……………………………………………………15
Розділ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
РОБОТИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО
АГЕНТСТВА ТОВ “УКРАЇНА – АРТ”…………………………………….….23
Висновки………………………………………………………………………..…29
Список літератури………………………………………………………………...31
Зразок роботи
ВСТУП
Актуальність. Серед основних напрямків розвитку сучасної економіки, сфера послуг займає домінуюче становище. Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдання максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг. Для організацій, що займаються послугами, важливо розуміти природу і сутність послуг, враховувати їх специфіку в управління та маркетинг.
Термін «маркетинг» (marketing) походить від англійського слова «market»(ринок) і означає процес просування на ринок, діяльність у сфері ринку. У широкому розумінні маркетинг, на думку американських учених Дж. Р. Эванса і Б. Бермана, - це «передбачення, керування і задоволення попиту на товари, послуги, організації, людей, території й ідеї за допомогою обміну». З таких же широких позицій визначає маркетинг і відомий американський учений Ф. Котлер: «Маркетинг є соціальний і управлінський процес, спрямований на задоволення нестатків і потреб як індивідів, так і груп за допомогою створення, пропозиції й обміну товарів».
Здійснення концепції маркетингу припускає два напрямки активності фірми – стратегічне й операційне, кожне з який переслідує свої цілі і виконує визначені функції .
Маркетинг послуг - це процес, покликаний сприяти потенційним споживачам в оцінці послуг, що надаються; дозволяє науково обґрунтовувати прийняття рішень про виробництво, збут і просування послуг на ринок, дає можливість адекватно оцінювати і прогнозувати ринкову ситуацію, розробляти стратегію і тактику конкурентної боротьби.
Сучасний маркетинг - це не лише творчість, але і чітка організація і управління, засноване на використанні інноваційних маркетингових технологій. Концепцію маркетингу відносин надання споживачам товарів та послуг, які вони хочуть купити, і тоді, коли вони цього хочуть, - в даний час застосовують найрізноманітніші організації.
Метою даної курсової роботи є розгляд і вивчення сучасних маркетингових технологій в індустрії послуг.
Об‘єктом дослідження виступає рекламне агентство ТОВ «Україна – АРТ » ( м. Київ ).
Завдання формуються відповідно до основної мети і включає в себе:
вивчення маркетингу взаємодії, як основної концепції сучасного маркетингу;
освоєння сучасного маркетингу в сучасному світі;
основні положення сучасних технологій маркетингу.
Курсова робота складається з вступу, трьох розділів основної частини, висновків та списку використаної літератури.
Інші роботи з даної категорії: