0 800 330 485
Працюємо без вихідних!
Гаряча лінія
Графік роботи
Пн - Пт 09:00 - 20:00
Сб - Нд 10:00 - 17:00
Пишіть в чат:
Для отримання інформації щодо існуючого замовлення - прохання використовувати наш внутрішній чат.

Щоб скористатися внутрішнім чатом:

  1. Авторизуйтеся у кабінеті клієнта
  2. Відкрийте Ваше замовлення
  3. Можете писати та надсилати файли Вашому менеджеру

Сучасні маркетингові технології в індустрії послуг на прикладі рекламного агентства ТОВ Україна – арт (ID:1129736)

Тип роботи: курсова
Дисципліна:Інше
Сторінок: 32
Рік виконання: 2019
Вартість: 140
Купити цю роботу
Зміст
Зміст Вступ............................................................................................................................3 РОЗДІЛ 1. СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ МАРКЕТИНГУ ПОСЛУГ 1.1. Особливості маркетингу послуг………………………………………………5 1.2. Класифікація послуг………………………………………………………….…6 1.3.Принципи маркетингу послуг…………………………………………………12 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ В РЕКЛАМНОМУ АГЕНТСТВІ ТОВ „УКРАЇНА-АРТ” 2.1.Технологія надання рекламних послуг та характеристика проектів РА „ Україна-Арт ”……………………………………………………15 Розділ ІІІ. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ СЛУЖБИ МАРКЕТИНГУ РЕКЛАМНОГО АГЕНТСТВА ТОВ “УКРАЇНА – АРТ”…………………………………….….23 Висновки………………………………………………………………………..…29 Список літератури………………………………………………………………...31
Не підійшла ця робота?
Ви можете замовити написання нової роботи "під ключ" із гарантією
Замовити нову
Зразок роботи
ВСТУП Актуальність. Серед основних напрямків розвитку сучасної економіки, сфера послуг займає домінуюче становище. Удосконалення управління невиробничою сферою і функціонуючого в її рамках ринку послуг вимагає впровадження сучасних методів і прийомів, що дозволяють забезпечити задоволення потреб людини, соціальних груп і суспільства в цілому з урахуванням раціонального використання наявних ресурсів і вирішальних завдання максимально можливої збалансованості між попитом і пропозицією галузей послуг. Для організацій, що займаються послугами, важливо розуміти природу і сутність послуг, враховувати їх специфіку в управління та маркетинг. Термін «маркетинг» (marketing) походить від англійського слова «market»(ринок) і означає процес просування на ринок, діяльність у сфері ринку. У широкому розумінні маркетинг, на думку американських учених Дж. Р. Эванса і Б. Бермана, - це «передбачення, керування і задоволення попиту на товари, послуги, організації, людей, території й ідеї за допомогою обміну». З таких же широких позицій визначає маркетинг і відомий американський учений Ф. Котлер: «Маркетинг є соціальний і управлінський процес, спрямований на задоволення нестатків і потреб як індивідів, так і груп за допомогою створення, пропозиції й обміну товарів». Здійснення концепції маркетингу припускає два напрямки активності фірми – стратегічне й операційне, кожне з який переслідує свої цілі і виконує визначені функції . Маркетинг послуг - це процес, покликаний сприяти потенційним споживачам в оцінці послуг, що надаються; дозволяє науково обґрунтовувати прийняття рішень про виробництво, збут і просування послуг на ринок, дає можливість адекватно оцінювати і прогнозувати ринкову ситуацію, розробляти стратегію і тактику конкурентної боротьби. Сучасний маркетинг - це не лише творчість, але і чітка організація і управління, засноване на використанні інноваційних маркетингових технологій. Концепцію маркетингу відносин надання споживачам товарів та послуг, які вони хочуть купити, і тоді, коли вони цього хочуть, - в даний час застосовують найрізноманітніші організації. Метою даної курсової роботи є розгляд і вивчення сучасних маркетингових технологій в індустрії послуг. Об‘єктом дослідження виступає рекламне агентство ТОВ «Україна – АРТ » ( м. Київ ). Завдання формуються відповідно до основної мети і включає в себе:  вивчення маркетингу взаємодії, як основної концепції сучасного маркетингу;  освоєння сучасного маркетингу в сучасному світі;  основні положення сучасних технологій маркетингу. Курсова робота складається з вступу, трьох розділів основної частини, висновків та списку використаної літератури.